صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

علی القحوم: تلاش‌های صلح‌جویانه برای توقف تجاوز علیه یمن است

عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفته است که درهای صنعا برای گفت‌وگوهای صلح باز می‎باشد و اولویت تلاش های صلح‌جویانه، پرداختن به پرونده‌های بشردوستانه و توقف کامل تجاوز علیه یمن است.

پیک‌آفتاب: خبرگزاری المیادین، امروز سه‌شنبه 11 اپریل نوشت، علی‌القحوم، یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در باره موفقیت تلاش‌های سلطان‌نشین عمان برای برقراری صلح در یمن ابراز خوش بینی کرده است.

القحوم در حساب کاربری خود در توئیتر با بیان اینکه تحرکات و مذاکرات با سرعت بالا و با میانجیگری عمان برای برقراری صلح در جریان است، نوشت: درهای صنعا به روی آشتی، باز و دست‌هایش به سوی صلح دراز است.

وی در ادامه گفته است: اولویت تلاش‌های صلح‌جویانه، پرداختن به پرونده‌های بشردوستانه و توقف کامل تجاوز، لغو محاصره، پایان دادن به اشغالگری، آزادی اسرا و بازسازی یمن است.

القحوم در بخش دیگری از توئیت خود تأکید کرد: از تلاش‌های مسقط به‌ویژه پس از سفر هیأت عمانی همراه با هیأت سعودی به صنعا و برگزاری مذاکرات سازنده و پیشرفته که به دستیابی به صلح عادلانه و تثبیت حسن همجواری منجر خواهد شد، قدردانی می‌کنیم.

این در حالی است که دو روز پیش سفیر عربستان سعودی در صنعا با همراهی هیأت عمانی در پایتخت با مهدی المشاط ،رییس شورای عالی سیاسی یمن درباره راه‌های برقراری صلح در این کشور و دستیابی به تمدید توافق آتش‌بس گفتگو کرده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x