صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

تعهد چین از کمک ۴ میلیون دالری به افغانستان

سفیر چین در کابل اعلام کرد که این کشور ۳۰ میلیون یوان معادل ۴٫۷ میلیون دالر به کمک‌های بشردوستانه خود به افغانستان اضافه خواهد کرد.

سفیر چین در کابل اعلام کرد که این کشور ۳۰ میلیون یوان معادل ۴٫۷ میلیون دالر به کمک‌های بشردوستانه خود به افغانستان اضافه خواهد کرد.

پیک‌آفتاب: وانگ یو، سفیر چین در کابل امروز دوشنبه 6 دسمبر، در حساب تویتتر خود نوشته که چین ۳۰ میلیون یوان معادل ۴٫۷ میلیون دالر به کمک‌های بشردوستانه خود به افغانستان اضافه خواهد کرد. او افزوده که این کمک‌ها شامل مواد غذایی است که در زمستان سخت در اختیار مردم افغانستان قرار خواهد گرفت: “چین 30 میلیون یوان دیگر (4.7 میلیون دالر) غذا به افغانستان کمک خواهد کرد تا در کنار 200 میلیون دیگر که در حال تطبیق است، به مردم افغانستان کمک کند که با زمستان سخت مقابله کنند.”

چین پیش از این نیز، بیش از هزار تُن کمک‌های  بشردوستانه خود را که شامل مواد غذایی و لباس زمستانی بود برای مردم افغانستان ارسال کرده‌است.

کمک‌های تازه‌ی چین در راه افغانستان

با سقوط دولت پیشین و تسلط طالبان، بحران بشری در کشور تشدید شده و نهادهای بین‌المللی در مورد وقوع فاجعه هشدار می‌دهند. این نهادها با آغاز سرما خواستارکمک‌رسانی به نیازمندان در افغانستان هستند.

هشدار دبیرکل سازمان ملل؛ افغانستان در آستانه‌ی بزرگترین بحران انسانی جهان است

هشدار دبیرکل سازمان ملل؛ مردم افغانستان را به خاطر طالبان مجازات نکنید!

هشدار کشورهای چین، روسیه و هند درباره وخامت اوضاع بشری در افغانستان

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x