صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

تیم ملی فوتسال افغانستان به جام جهانی صعود کرد

پیک آفتاب:در طی مسابقات انتخابی تیم پنجم جام فوتسال ملت‌های آسیا، افغانستان موفق شد قرقیزستان را ۵ بر ۳ شکست دهد و  به جام جهانی صعود کند. شیران خراسان در دیدار نهایی پلی‌آف راه یابی به جام جهانی فوتسال مقابل قرغیزستان به میدان رفتند. در این دیدار تیم افغانستان با نتیجه ٣-۵ قرغیزستان را شکست […]

پیک آفتاب:در طی مسابقات انتخابی تیم پنجم جام فوتسال ملت‌های آسیا، افغانستان موفق شد قرقیزستان را ۵ بر ۳ شکست دهد و  به جام جهانی صعود کند.

شیران خراسان در دیدار نهایی پلی‌آف راه یابی به جام جهانی فوتسال مقابل قرغیزستان به میدان رفتند. در این دیدار تیم افغانستان با نتیجه ٣-۵ قرغیزستان را شکست داد و توانست به جام جهانی راه یابد.

مجید مرتضایی، سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان، در گزارش خبری پیش از  مسابقه گفت: «آسیا باید باور کند که قدرتی بنام افغانستان در فوتسال وجود دارد.»

وی گفت که افغانستان «تا حالا کارهای بزرگ زیادی» را انجام داده است و بازیکنانش مدت‌هاست تمرینات «سخت و فشرده» را سپری کرده و افزود: «ما با بازی کردن در شرایط سخت و حساس عادت داریم.»

دهمین دوره مسابقات جام جهانی فوتسال از ۱۴ سپتامبر تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ در ازبکستان برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت.

افغانستان پیشتر در روز جمعه هفت ثور در اولین مسابقه دور حذفی در مصاف با عراق ۵ بر سه پیروز‌ شد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x