صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پلیس برلین یک کمپ اعتراضی حامی فلسطینیان پاکسازی و معترضان را پراکنده کرد.

پیک آفتاب:  نیرو‌های پلیس برلین یک کمپ اعتراضی حامی فلسطینی ها که از جمله خواستار توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل بودند را در برلین پاکسازی و معترضان را پراکنده کرد. با توجه به گزارش های به دست آمده از هفته نامه “اشپیگل”، بیش از دو هفته است که فعالان حامی فلسطینیان در نزدیکی دفتر صدر […]

پیک آفتاب: 

نیرو‌های پلیس برلین یک کمپ اعتراضی حامی فلسطینی ها که از جمله خواستار توقف ارسال تسلیحات به اسرائیل بودند را در برلین پاکسازی و معترضان را پراکنده کرد.

با توجه به گزارش های به دست آمده از هفته نامه “اشپیگل”، بیش از دو هفته است که فعالان حامی فلسطینیان در نزدیکی دفتر صدر اعظم آلمان یک کمپ اعتراضی را ایجاد کرده‌اند و آنان  خواستار توقف تحویل تسلیحات به اسرائیل شدند.

پلیس برلین کمپ تظاهرات حامی فلسطین را در نزدیکی ساختمان دفتر صدراعظم پاکسازی کرد. روز جمعه چادر‌های معترضان در این منطقه از بین برده شد و تظاهرکنندگان پراکنده شدند. هم زمان بیش از ۱۰۰ هوادار این کمپ اعتراضی تظاهراتی با صدای بلند در اعتراض به این اخراج برگزار کردند.
پلیس این کمپ اعتراضی را ممنوع و توقیف کرده بود، به دلیل اینکه نهاد امنیتی شرکت کنندگان بار‌ها مرتکب اعمالی مانند فتنه گری و نادیده گرفتن مقررات حفاظت از فضای سبز شده‌اند. به گفته مسئولان، حدود ۱۵۰ مامور پلیس حوالی این ۲۰ خیمه ی  مسکونی کوچک و چند خیمه بزرگتر حاضر شدند و از ساکنان خواستند محل را ترک کنند. بسیاری به صورت داوطلبانه خیمه ها را ترک کردند. حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر مقاومت کردند و از ترک محل خودداری کردند.
این فعالان بیش از دو هفته پیش این کمپ اعتراضی را برپا کردند. آن‌ها با اقدام خود می‌خواستند از مردم مناطق فلسطینی حمایت کنند و از جمله خواستار عدم تحویل اسلحه بیشتر به اسرائیل شوند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x