صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

چین خواهان سرمایه‌گذاری بیشتر روی معادن افغانستان است.

پبک آفتاب: سفیر امارت اسلامی در چین در دیدار با وزیر معادن و پترولیم چین گفته است که چین خواهان سرمایه‌گذاری بیشتر روی معادن افغانستان است. دلاور قراردادهای مس عینک، حوزه نفتی آمو دریا، طلا سمتی و مس عینک دوم با چین را ارزشمند دانسته و مدعی شده است که شرایط سرمایه‌گذاری در سکتور صنایع استخراجی […]

پبک آفتاب: سفیر امارت اسلامی در چین در دیدار با وزیر معادن و پترولیم چین گفته است که چین خواهان سرمایه‌گذاری بیشتر روی معادن افغانستان است.

دلاور قراردادهای مس عینک، حوزه نفتی آمو دریا، طلا سمتی و مس عینک دوم با چین را ارزشمند دانسته و مدعی شده است که شرایط سرمایه‌گذاری در سکتور صنایع استخراجی افغانستان مساعد شده است.

وزیر معادن امارت اسلامی ادعا می کند که با ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، پروسس «صد درصد» را در داخل افغانستان نیز مساعد ساخته است.

وی می گوید که تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی می‌توانند در عرصه منابع معدنی افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

سفیر امارت اسلامی در چین نیز از دیدارهای خود با رهبری کمپنی‌های قراردادی حوزه نفتی آمو دریا و مس‌ عینک در چین صحبت کرد و افزود سرمایه‌گذاران چینی خواهان سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی معادن افغانستان اند.
چین بر روی معادن افغانستان تمرکز ویژه‌ای دارد. پیش از این در اوایل سال گذشته وزارت معادن و پترولیم امارت اسلامی گفت که شرکت چینی «گوچین» قصد دارد ۱۰ میلیارد دالر در معادن لیتیم افغانستان سرمایه‌گذاری کند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x