صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

آغاز روند توزیع پاسپورت در 10 ولایت

سرپرست ریاست پاسپورت امارت اسلامی می‌گوید که روند توزیع پاسپورت در ۱۰ ولایت به استثنای کابل از چهارم قوس از سر گرفته می‌شود.

سرپرست ریاست پاسپورت امارت اسلامی می‌گوید که روند توزیع پاسپورت در ۱۰ ولایت به استثنای کابل از چهارم قوس از سر گرفته می‌شود.

پیک‌آفتاب: عالم‌گل حقانی، سرپرست ریاست پاسپورت امروز در یک نشست خبری گفت: سر از فردا پنج‌شنبه، روند توزیع پاسپورت در ولایت‌های کاپیسا، پروان، لوگر، میدان‌وردک، غزنی، دایکندی، فاریاب، نورستان و بدخشان آغاز می‌شود.

سرپرست ریاست پاسپورت اما گفت که مشکل تخنیکی در ریاست پاسپورت کابل هنوز حل نشده و وزارت امور داخله در راستای حل این مشکل کار می‌کند. او تاکید کرد که در کنار تلاش برای رفع مشکل دستگاه‌های موجود، ده‌ها دستگاه جدید بایومتریک را از خارج خریداری کرده‌اند که آماده نصب می‌باشد. او افزود که با شروع روند توزیع پاسپورت در کابل، تنها برای شهروندانی که تذکره کابل دارند، پاسپورت توزیع می‌شود.

حقانی همچنین یادآور شد، در ولایت‌های که روند پاسپورت از سر گرفته می‌شود، در ابتدا برای کسانی که قبلاٌ ثبت نام کرده بودند و یا بیماری عاجل دارند، پاسپورت توزیع می‌شود. او همچنین گفت که شهروندان ولایت‌های که اداره پاسپورت آن ولایات فعال نمی‌باشد، می‌توانند از ولایت‌های همجوار خود پاسپورت دریافت کنند.

از سویی هم، سرپرست ریاست پاسپورت در مورد تعداد کتابچه‌های پاسپورت گفت که آنان در حال حاضر حدود ۹۰۰ هزار کتابچه را در اختیار دارند و ۶۰۰ هزار دیگر نیز در حال چاپ می‌باشد و به زودی یک میلیون کتابچه دیگر نیز راهی چاپخانه خواهد شد.

تجمع صدها نفر در ریاست پاسپورت کابل/ طالبان با خشونت شهروندان را متفرق کردند

از سرگیری روند توزیع پاسپورت/ این پاسپورت‌ها با عنوان جمهوری اسلامی افغانستان توزیع می‌شود

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x