صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

آنتونوف:آمریکا با بسته های جدید کمکی به اوکراین برای ادامه جنگ حرکت می کند

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده از خبرگزاری روسی تاس، سفیر روسیه در  آمریکا«آنتونوف»در کانال تلگرامی سفارت روسیه در واشنگتن آمده است: پیشنهادهای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای دستیابی به صلح همچنان رد می شود. وی تاکید کرد: بدیهی است که سلاح های جدید آمریکا از شدت مبارزه ما برای آزادی اوکراین کاسته نخواهد […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده از خبرگزاری روسی تاس، سفیر روسیه در  آمریکا«آنتونوف»در کانال تلگرامی سفارت روسیه در واشنگتن آمده است: پیشنهادهای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برای دستیابی به صلح همچنان رد می شود.

وی تاکید کرد: بدیهی است که سلاح های جدید آمریکا از شدت مبارزه ما برای آزادی اوکراین کاسته نخواهد شد.

در ادامه افزود که پمپاژ کردن سلاح به «رژیم رنج‌آور زلنسکی» «پروژه‌ای بیهوده» است که فقط کی یف را به ارتکاب جنایات بیشتر تشویق می‌کند.

وی باور دارد: «مهمترین چیز برای سیاستمداران این است که در آستانه نشست ناتو در واشنگتن، استواری خود را در دفاع از نظم جهانی در حال فروپاشی بر اساس قوانین آمریکا نشان دهند.»

در ادامه خاطرنشان کرد که ایالات متحده وضعیت واقعی امور را درک نمی کنند، در “شبکه های توطئه و تحریم” خود درگیر شده اند، اگرچه آنان، اقدامات فدراسیون روسیه و سایر کشورهای مستقل را محدود نمی کند، اما می توانند در تغییر آن تاثیر بگذارد.

سفیر روسیه در آمریکا بار دیگر یادآور شد که درگیری در اوکراین “اجازه می دهد کیف پول” نمایندگان مجتمع نظامی-صنعتی ایالات متحده پر شود و ایالات متحده “در آستانه درگیری با روسیه، بزرگترین قدرت هسته ای است و  واشنگتن به عواقب جهانی فاجعه ای که به دلیل سیاست کوته بینانه و خطرناک خود فکر نمی کند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x