صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ایالات متحده به دنبال همکاری بیشتر با امارت اسلامی است

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آکده از دو منبع آگاه و یک مقام آمریکایی سابق به ان‌بی‌سی گفتند که مقام‌های آمریکایی در حال گفت‌وگو درباره گسترش همکاری با امارت اسلام در کابل بمنظور کمک به رهگیری گروه تروریستی «داعش خوراسان» هستند. یک افسر پبشین ارتش آمریکا با اشاره به خروج این کشور از افغانستان مدعی […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آکده از دو منبع آگاه و یک مقام آمریکایی سابق به ان‌بی‌سی گفتند که مقام‌های آمریکایی در حال گفت‌وگو درباره گسترش همکاری با امارت اسلام در کابل بمنظور کمک به رهگیری گروه تروریستی «داعش خوراسان» هستند.

یک افسر پبشین ارتش آمریکا با اشاره به خروج این کشور از افغانستان مدعی شد که آمریکا توانایی بسیار بسیار محدودی دارد که در مورد آنچه داعش خوراسان انجام می‌دهد، بداند. در نتیجه آمریکا در حال بررسی به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر با امارت اسلامی  درباره این شاخه گروه تروریستی داعش است.

به نوشته ان‌بی‌سی، برخی مقام‌های آمریکا مایل به بازگشایی سفارت آمریکا هستند تا اجازه همکاری بیشتری بین آژانس‌های اطلاعاتی واشنگتن و امارت اسلامی را بدهند اگرچه هنوز آمریکا،امارت اسلامی را به رسمیت نشناخته است.

 

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x