صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کار ساخت یک مکتب با هزینه 200 هزار دالر در بامیان آغاز شد

دفتر والی طالبان در بامیان می‌گوید که موسسه «نی‌قلعه»، مکتبی را با هزینه 200 هزار دالر در منطقه «دوآب شاه‌قدم» از مربوطات ولسوالی «یکاولنگ نمبر دو» این ولایت می‌سازد.

دفتر والی طالبان در بامیان می‌گوید که موسسه «نی‌قلعه»، مکتبی را با هزینه 200 هزار دالر در منطقه «دوآب شاه‌قدم» از مربوطات ولسوالی «یکاولنگ نمبر دو» این ولایت می‌سازد.

پیک‌آفتاب: براساس خبرنامه‌ای که روز گذشته 8 ثور، دفتر والی طالبان در بامیان منتشر کرده است، کار ساخت این مکتب طی مراسمی با اشتراک امین رسا، ولسوال یکاولنگ نمبر دو، متنفذین و شماری از علما آغاز گردیده است.

در خبرنامه تصریح شده است: “امروز یک‌شنبه سنگ بنیاد مکتب متوسطه دوآب شاه‌قدم ولسوالی یکاولنگ دوم طی یک سلسله مراسم با اشتراک علما و بزرگان ولسوالی گذاشته شد.”

خبرنامه تصریح می‌کند که امین رسا، ولسوال طالبان برای یکاولنگ نمبر دو، در جریان افتتاح این پروژه از رئیس‌ موسسه نی‌قلعه تشکر کرده و گفته است: “با تکمیل شدن مکتب، شاگردان و اطفال ساحه دوآب شاه‌قدم افزایش می‌یابد و مشکلات آن‌ها از این ناحیه برطرف می‌گردد.”

ولسوال طالبان برای یکاولنگ نمبر دو در ولایت بامیان، تصریح می‌‌کند که تلاش دارد در هم‌کاری با بزرگان و متنفذین این ولسوالی، فعالیت‌های داوطلبانه برای بازسازی پروژه‌های عام‌المنفعه را گسترش دهد.

ازسوی دیگر، خانم طیبه رحیم، رئیس موسسه نی‌قلعه نیز در جریان این مراسم گفته است: “کار ساختمان این مکتب با شش صنف درسی، دو اطاق اداری و چاه عمیق برای آب آشامیدنی با هزینه 204 هزار دالر هم‌اکنون عملاً آغاز گردیده است.”

دفتر والی طالبان در بامیان در خبرنامه دیگری از ساخت نیم کیلومتر سرک با هزینه شخصی برخی از باشندگان این ولسوالی نیز خبر داده و می‌گوید که اداره محلی بامیان از چنین طرح‌هایی با مشارکت مردمی استقبال و حمایت می‌نماید.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x