صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

وزارت مالیه امارت اسلامی: کارمندان ارشد، برای دریافت حقوق به استخدام مجدد نیاز دارند

منابع در وزارت مالیه می‌گویند که به اساس تصمیم تازه‌ی این وزارت، معاشات کارمندان ارشد حکومت پیشین تنها در صورتی که منظوری جدید ارائه نمایند، پرداخت می‌شود.

منابع در وزارت مالیه می‌گویند که به اساس تصمیم تازه‌ی این وزارت، معاشات کارمندان ارشد حکومت پیشین تنها درصورتی که منظوری جدید ارائه نمایند، پرداخت می‌شود.

پیک‌آفتاب: به اساس فایل صوتی که به رسانه‌ها درز کرده، مقام‌ها در وزارت مالیه می‌گویند، کارمندان بست‌های چهارم به بالا باید ابتدا منفک و دوباره استخدام شوند. این فایل همچنین تصریح می‌کند که این کارمندان دست‌کم باید منظوری جدید از مقامات تازه گماشته شده‌ی امارت اسلامی برای وزارت‌خانه‌ها ارائه نمایند. در این فایل صوتی تاکید شده است که معاشات کارمندان ارشد بدون طی مراحل جدید، پرداخت نخواهد شد.

هرچند وزارت مالیه امارت اسلامی به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده است، اما منابعی در این وزارت می‌گوید که زمزمه‌هایی در این زمینه وجود دارد و احتمالا این روند به منظور آوردن کاهش در مقدار معاشات کارمندان ارشد عملی خواهد شد.

این منابع یک سند تازه از میزان معاشات کارمندان بست‌های گوناگون دولتی را در اختیار خبرگزاری پیک‌آفتاب گذاشته‌اند که به اساس آن، معاشات کارمندان ارشد به میزان قابل توجه کاهش یافته است.

وزارت مالیه اول این هفته اعلام کرد که معاشات سه ماهه‌ی کارمندان حکومت پیشین را به صورت یکجا پرداخت می‌کند. انعام‌الله سمنگانی، معاون سخنگوی امارت اسلامی به نقل از وزارت مالیه گفته بود که از امروز معاشات ۳ ماهه (سنبله، میزان و عقرب) تمامی کارمندان دولتی به صورت یکجایی پرداخت می‌شود.

پرداخت حقوق ۳ ماهه کارمندان دولتی از بودجه خارجی

اما با گذشت یک هفته، هنوز روند توزیع معاشات کارمندان حکومتی آغاز نشده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x