صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

هواپیمای چارتر شده اتریشی با مسافرانش در دریای بالتیک سقوط کرد

مقام‌های اداره هوانوردی لیتویا با نشر اعلامیه‌ای روز گذشته چهارم سپتمبر، گفته‌اند که یک هواپیمای چارتر شده اتریشی با چهار سرنشین خود در لیتویا سقوط کرد.

مقام‌های اداره هوانوردی لیتویا با نشر اعلامیه‌ای روز گذشته چهارم سپتمبر، گفته‌اند که یک هواپیمای چارتر شده اتریشی با چهار سرنشین خود در لیتویا سقوط کرد.

پیک‌آفتاب: اداره هوانوردی لیتویا روز گذشته چهارم سپتمبر، با نشر اعلامیه‌ای گفته است که حوالی ساعت 8 شام به وقت گرینویچ، یک هواپیمای چارتر شده اتریشی که بین اسپانیا و کلن در حال پرواز بود، پس از آن‌که مسیر خود را تغییر داد، کنترل ترافیک هوایی نتوانست با آن تماس برقرار کند.

لاری آنتونسن، رهبر عملیات جستجو و نجات سویدن به خبرگزاری فرانسه گفت: “جنگنده‌های جنگی  آلمان، دنمارک و سویدن در حالی‌که هواپیمای ثبت شده اتریش در سراسر شمال اروپا به پرواز ادامه می داد، تلاش کردند با خدمه این هواپیما ارتباط بر قرار کنند،‌ اما قادر به این کار نشدند.

این هواپیمای نوع (‌Cessna 551) قبل از سقوط ناگهانی، بر فراز حریم هوایی سویدن در دریای بالتیک در حال پرواز بود.

انتونسن گفته است که هواپیمای (Cessna 551) زمانی که مواد سوخت اش تمام شد، سقوط کرده است. تاکنون هویت چهار سرنیشین این هواپیما، مشخص نشده است.

اداره هوانوردی لیتویا گفته است که تیم‌های نجات لیتویا، لیتوانیا و سویدن توسط قایق‌ها و چرخ‌بال‌ها در محل سقوط مشغول جستجو هستند، اما تا حال جسد هیچ یک از سرنشینان این هواپیما پیدا نشده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x