صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

شبی که رونالدو مات بود، صلاح بر دنیای فوتبال امپراتوری کرد و ریال مادرید نیز شجاعانه نیوکمپ را فتح کرد

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی من یونایتد در یک نمایش نه چندان خوب در مقابل میرسی سایدهای بندرنشین لیورپول یکسره مات بود و شبی چندان خوبی را سپری نکرد. او همانند دیگر بازیکنان یوناتید اسیر فشار سنگین و منحصر به فرد لیورپول در این بازی حساس شد. پیک‌آفتاب: کار من یوناتید در نیمه اول دیدار مقابل […]

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتگالی من یونایتد در یک نمایش نه چندان خوب در مقابل میرسی سایدهای بندرنشین لیورپول یکسره مات بود و شبی چندان خوبی را سپری نکرد. او همانند دیگر بازیکنان یوناتید اسیر فشار سنگین و منحصر به فرد لیورپول در این بازی حساس شد.

پیک‌آفتاب: کار من یوناتید در نیمه اول دیدار مقابل لیورپول یکسره شد و دروازه “دیوید دخیا” به بدترین شکل ممکن چهار بار فروریخت. شیاطین سرخ با داشتن رونالدو در خط حمله، نمایش چندان خوبی ارایه ندادند و موقعیت های گلزنی زیاد روی دروازه “آلیسون بکر” خلق نتوانستند تا با این شکست سنگین و دادن سه امتیاز به رقیب سنتی و دیرینه برای بازی بعدی آمادگی بگیرد.

اما در این میان حدیث “محمد صلاح” بیشتر از دیگران روایت شد. او با نمایش خیره کننده در دیدار مقابل شیاطین سرخ نشان داد که همچنان در دریافت توپ طلا رقیب مسی و رونالدو است. صلاح در شبی که رونالدو حرفی برای گفتن نداشت، بر دنیایی فوتبال امپراتوری کرد و با ثبت هتریک، شب رویایی را برای خود و لیورپول رقم زد.

اما از جانب دیگر رئال مادرید در یک بازی حساس و سرنوشت ساز موفق شد با نتیجه 2 – 1 بارسلونا را بار دیگر شکست دهد و نیوکمپ را برای اولین بار با رهبری “کارلتو” فتح کند. بارسلونا و رئال مادرید در یکی از جذاب ترین مسابقات دنیای فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل دو تیم با نتیجه 2 – 1 به نفع شاگردان کارلو آنچلوتی پایان یافت.

گل های رئال را “دیوید آلابا” و “لوکاس واسکز” به ثمر رساندند و تنها گل بارسلونا توسط “سرخیو آگویرو” در لحظاتی پایانی بازی به ثمر رسید.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x