صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

تقلای کانگرس امریکا برای منزوی کردن هرچه بیش‌تر روسیه

ایالات متحده امریکا هیئتی را به پنج کشور اعزام می‌کند تا مقام‌های این کشورها را به منزوی ساختن "هرچه بیش‌تر" روسیه متقاعد کند.

ایالات متحده امریکا هیئتی را به پنج کشور اعزام می‌کند تا مقام‌های این کشورها را به منزوی ساختن “هرچه بیش‌تر” روسیه متقاعد کند.

پیک‌آفتاب: به نقل از The Hill برخی سناتوران امریکایی به پنج کشور سفر خواهند کرد تا مقامات این کشورها را متقاعد کنند که هر آن‌چه در اوکراین اتفاق می‌افتد را محکوم نمایند.

این نشریه به نقل از سناتور امریکایی مارک کلی نوشت: “چهار سناتور و یکی از اعضای مجلس نمایندگان امریکا برای سفر به پولند، هند، آلمان، نیپال و امارات متحده عربی آماده می‌شوند. آن‌ها به مدت نه روز از این کشورها دیدن خواهند کرد. هدف اصلی سیاست‌مداران امریکایی حمایت از اوکراین خواهد بود.”

این قانون‌گذاران در بیانیه مشترکی اعلام کردند: “این هیئت قدرت‌مند اعزامی کانگرس امریکا، این فرصت را خواهد داشت تا با رهبران و سربازان ارتش امریکا در هلند دیدار کرده و دریابد که چطور امریکا می‌تواند حمایت از اوکراین و متحدان امریکا در ناتو را ادامه دهد.

به گفته طرف امریکایی، کشورهایی که سناتورها به آن‌جا می‌روند به اندازه کافی از تلاش‌های غرب برای “انزوای روسیه” حمایت نمی‌کنند.

این گروه از قانون‌گذاران امریکایی یکی از چندین هیئت اعزامی کانگرس امریکا است که از زمان شروع جنگ اوکراین به سفرهایی که عمدتاً متمرکز بر اروپا بوده، رفته‌اند.

این در حالی مطرح می‌شود که ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهور اوکراین می‌گوید که از امانوئل مکرون، رئیس ‌جمهور فرانسه دعوت کرده تا به اوکراین سفر کند و شواهد “نسل‌کشی” توسط نیروهای روسی را ببینید. زلنسکی در مصاحبه با سی‌ان‌ان که 15 اپریل ضبط و روز گذشته 17 اپریل منتشر شد، گفته که با مکرون در این مورد صحبت کرده است.

ورود بوریس جانسون و اعضای کابینه او به روسیه ممنوع شد

اقدام تلافی‌جویانه؛ روسیه 18 کارمند اتحادیه اروپا را اخراج کرد

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x