صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ترکیه دروازه دور زدن روسیه برای تحریم‌ها است

ترکیه از زمان جنگ روسیه و اوکراین، واردات نفت خود از روسیه را دو برابر افزایش داده است. این در حالی است که این کشور متهم به دور زدن تحریم‌ها می‌باشد.

ترکیه از زمان جنگ روسیه و اوکراین، واردات نفت خود از روسیه را دو برابر افزایش داده است. این در حالی است که این کشور متهم به دور زدن تحریم‌ها می‌باشد.

پیک‌آفتاب: رویترز با نشر گزارشی گفته است که موسسه اطلاع‌رسانی اقتصادی رفینیتیو ایکون (Refinitiv Eikon) وابسته به بازار بورس لندن، امروز آماری را منتشر کرد که نشان می‌دهد واردات نفت ترکیه از روسیه در سال جاری میلادی نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، از 98 هزار بشکه در روز به 200 هزار بشکه در روز رسیده و این در حالی است که ترکیه واردات نفت از عراق و ناروی را کاهش داده است.

این در حالی است که ترکیه به تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی علیه روسیه نپیوسته است. آمارها نشان می‌دهد از زمانی که حمله نظامی روسیه به اوکراین آغاز شده، روابط اقتصادی میان ترکیه و روسیه افزایش یافته است.

در همین حال، ترکیه متهم است که به عنوان دروازه روسیه برای دور زدن تحریم‌ها و حفظ مبادلات اقتصادی خود با جهان عمل می‌کند.

با این وجود بعد از حمله روسیه به اوکراین، خرید خانه در ترکیه توسط روس‌ها رو به افزایش می‌باشد. این در حالی مطرح می‌شود که ماه گذشته 1028 خانه توسط شهروندان روسیه خریداری شده است. با آمار خرید امسال، روس‌ها در صدر بزرگ‌ترین خریداران خارجی خانه در ترکیه قرار گرفته‌اند.

روس‌ها خرید خانه در ترکیه را شش برابر افزایش داده‌اند

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x