صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

افتتاح دو بخش خدمات صحی چشم در شفاخانه نور به همکاری مالی یک بنیاد پاکستانی

وزارت صحت عامه طالبان از افتتاح دو بخش خدمات صحی چشم Retina و Occuloplasty در شفاخانه نور به هم‌کاری مالی یک بنیاد پاکستانی به ارزش 20.3 میلیون کلدار پاکستانی خبر می‌دهند.

وزارت صحت عامه طالبان از افتتاح دو بخش خدمات صحی چشم Retina و Occuloplasty در شفاخانه نور به هم‌کاری مالی یک بنیاد پاکستانی به ارزش 20.3 میلیون کلدار پاکستانی خبر می‌دهند.

پیک‌آفتاب: در خبرنامه وزارت صحت عامه طالبان که روز گذشته 9 جوزا، به نشر رسیده آمده است که بخش‌های Retina و Occuloplasty، به هم‌کاری مالی بنیاد الخدمت کشور پاکستان به ارزش 20.3 میلیون کلدار پاکستانی تجهیز شده و روز گذشته طی مراسمی در شفاخانه نور در کابل افتتاح و به بهره‌برداری سپرده شده است.

در خبرنامه آمده است که با فعال شدن این دو بخش در شفاخانه نور، عملیات‌های جراحی پلاستیک چشم، سوء اشکال، برداشتن تومورها و عملیات‌های پرده چشم در این شفاخانه اجرا خواهند شد.

در خبرنامه ضمن ابراز امتننان و قدردانی از بنیاد الخدمت پاکستان به نقل از محمد داوود منصوری، رئیس دفتر مقام وزارت صحت عامه طالبان آمده است: “با فعال شدن این دو بخش، داکتران ما می‌توانند عملیات‌ها و خدمات صحی چشم را در این شفاخانه به بیماران اجرا نمایند و از رفتن بیش‌تر مردم به بیرون از کشور جلوگیری گردد.”

منصوری هم‌چنان افتتاح این دو بخش را گام موثر در راستای بهبود و بلند بردن کیفیت عرضه خدمات صحی در کشور دانسته و از هم‌چنان از کدرهای دیگر کشور خواسته تا دوباره به کشور بازگردند و مصدر خدمت به هم‌وطنان نیازمند خویش شوند.

به نقل از منبع، یک تیم از داکتران متخصص چشم کشور پاکستان نیز به هم‌کاری بنیاد الخدمت به افغانستان آمده‌اند تا خدمات صحی چشم را به صورت رایگان در مدت شش روز برای بیمارن در شفاخانه نور ارایه دهند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x