صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

طالبان با سفیر ازبیکستان در مورد پروازها میان دو کشور گفتگو کردند

امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه گروه طالبان با یادگار خواجه شادمانوف، سفیر ازبیکستان در کابل و هیأت همراه وی دیدار کردند. پیک‌آفتاب:‌ عبدالقهار بلخی، سخن‌گوی وزارت خارجه طالبان می‌گوید که این دیدار ظهر امروز شنبه، ۱۰ میزان صورت گرفته و دو طرف در مورد آغاز پروازها میان دو کشور گفت‌وگو کرده‌اند. همچنین سرپرست وزارت […]

امیرخان متقی، سرپرست وزارت امور خارجه گروه طالبان با یادگار خواجه شادمانوف، سفیر ازبیکستان در کابل و هیأت همراه وی دیدار کردند.

پیک‌آفتاب:‌ عبدالقهار بلخی، سخن‌گوی وزارت خارجه طالبان می‌گوید که این دیدار ظهر امروز شنبه، ۱۰ میزان صورت گرفته و دو طرف در مورد آغاز پروازها میان دو کشور گفت‌وگو کرده‌اند.

همچنین سرپرست وزارت خارجه طالبان و سفیر ازبیکستان در کابل پیرامون روابط دو جانبه و ترمیم میدان‌هوایی شهر مزارشریف، مرکز ولایت بلخ صحبت کرده‌اند.

این درحالی است که پس از سقوط کابل به‌دست طالبان به تاریخ ۲۴ اسد، پروازها میان دو کشور متوقف شده بود. گروه طالبان به تاریخ ۳ میزان اما اعلام کرد که مشکلات تخنیکی میدان هوایی کابل حل شده و این میدان به‌روی تمامی پروازهای داخلی و خارجی باز است.

همچنین، گروه طالبان گفته بود که از تمامی شرکت‌های هوایی و کشورها خواسته اند تا پروازهای بین‌المللی از طریق میدان هوایی کابل را از سر بگیرند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x