سعودی بیش از 100 شهروند افغانستان را اخراج کرد
عربستان سعودی بیش از 100 شهروند افغانستان را به دلیل نداشتن ویزه اخراج کرد.
عربستان سعودی بیش از 100 شهروند افغانستان را به دلیل نداشتن ویزه اخراج کرد.
| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « خرداد | ||||||
| ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ | ||
| ۶ | ۷ | ۸ | ۹ | ۱۰ | ۱۱ | ۱۲ |
| ۱۳ | ۱۴ | ۱۵ | ۱۶ | ۱۷ | ۱۸ | ۱۹ |
| ۲۰ | ۲۱ | ۲۲ | ۲۳ | ۲۴ | ۲۵ | ۲۶ |
| ۲۷ | ۲۸ | ۲۹ | ۳۰ | ۳۱ | ||