رویترز: امریکا بمبافگنهای B-52 خود را در شمال استرالیا مستقر میسازد
رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در بحبوحه تنشها با بیجینگ، واشنگتن قصد دارد بمبافگنهای بی-۵۲ خود
رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که در بحبوحه تنشها با بیجینگ، واشنگتن قصد دارد بمبافگنهای بی-۵۲ خود
| ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
|---|---|---|---|---|---|---|
| « خرداد | ||||||
| ۱ | ۲ | ۳ | ۴ | ۵ | ||
| ۶ | ۷ | ۸ | ۹ | ۱۰ | ۱۱ | ۱۲ |
| ۱۳ | ۱۴ | ۱۵ | ۱۶ | ۱۷ | ۱۸ | ۱۹ |
| ۲۰ | ۲۱ | ۲۲ | ۲۳ | ۲۴ | ۲۵ | ۲۶ |
| ۲۷ | ۲۸ | ۲۹ | ۳۰ | ۳۱ | ||