صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

بازگشت رویایی رئال با درخشش بنزما

رئال مادرید در یک بازی به یادماندنی و با هتریک کریم بنزما، شب گذشته پی‌اس‌جی را از لیگ قهرمانان حذف کرد.

رئال مادرید در یک بازی به یادماندنی و با هتریک کریم بنزما، شب گذشته پی‌اس‌جی را از لیگ قهرمانان حذف کرد.

پیک‌آفتاب: رئال مادرید در حالی شب گذشته پا به بازی برگشت برابر پی‌اس‌جی گذاشت که سه هفته پیش در پاریس با گل دقیقه 93 کیلیان امباپه، مغلوب شده بود.

بازی برگشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، اما ورق را به سود رئال برگرداند. هر چند 45 دقیقه نخست بازی نیز به ضرر رئال تمام شد. کیلیان امباپه، مهاجم نوک پی‌اس‌جی که یک گل‌اش آفساید اعلام شده بود، به زیبایی توانست در دقیقه 38 بازی گل اول را به ثمر برساند تا رئال مادرید بازنده به رخت‌کن برود. در این صورت قوهای سپید به 2 گل نیاز داشتند تا به بازی برگردند.

کار رئال از نیمه دوم شروع شد. رئال این نیمه را هجومی آغاز کرد ولی حملات این تیم، زهر لازم را نداشت. روند بازی رئال از دقیقه 57 و با ورود رودریگو و کاماوینگا تغییر کرد. دو تعویض کارلتو و تزریق نیروی جوانی به خط میانی و حمله رئال همان چیزی بود که این تیم نیاز داشت. رئال به یک اشتباه پی‌اس‌جی نیاز داشت تا از لحاظ روحی بر حریف پاریسی برتری پیدا کند. اشتباهی که دوناروما در دقیقه 61 مرتکب شد.

گلر ایتالیایی در حالی که می‌توانست به راحتی توپ را به بازیکن کناری رساند، آن‌قدر تعلل کرد تا کریم بنزما برسد. دخالت ستاره فرانسوی باعث شد پاس دوناروما به وینیسیوس برسد و ستاره برازیلی بلافاصله کریم بنزما را صاحب توپ کرد تا گل اول رئال این‌گونه به ثمر برسد.

توفان رئال اما از دقیقه 76 شروع شد، لوکا مودریچ از محوطه جریمه خودی توپ را گرفت و به زمین پی‌اس‌جی آمد. پاس عمقی او به وینیسیوس رسید و ستاره برازیلی دوباره توپ را به مودریچ رساند. این‌جا اوج هنرنمایی ستاره کروات بود. او با یک پاس کوتاه عمقی کریم را درون محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد تا با یک چرخش و شوت دقیق، گل دوم را به ثمر برساند.

دو دقیقه بعد کریم بنزما هتریک خود را کامل کرد. این بار روی نفوذ وینسیوس، این مارکینیوش بود که مرتکب اشتباه شد و با پاس خود به کریم اجازه داد تا او با شوت بیرون پا، گل سوم را به ثمر برساند و بازگشت رویایی رئال کامل شود.

کریم بنزما با این هتریک به اولین بازیکنی تبدیل شد که توانسته در یک بازی حذفی اروپایی برابر پی‌اس‌جی هتریک کند. او در یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود به تنهایی پاریس پُرستاره را از لیگ قهرمانان بیرون کرد و این‌گونه آب سرد بر کاروان پی‌اس‌جی انداخت تا آن‌ها حسرت رسیدن به یک چهارم نهایی را با خود به شهر پاریس ببرند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x