صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

طالبان: یک گروه خوارج را در بگرامی نابود کردیم

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگو و معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان از عملیات گسترده طالبان بر یک مخفی‌گاه خوارج در ولسوالی بگرامی ولایت کابل خبر می‌دهد.

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگو و معین نشراتی وزارت اطلاعات و فرهنگ طالبان از عملیات گسترده طالبان بر یک مخفی‌گاه خوارج در ولسوالی بگرامی ولایت کابل خبر می‌دهد.

پیک‌آفتاب: ذبیح‌الله مجاهد شام روز گذشته 22 جوزا، با انتشار توییتی گفته است: “ناوقت امروز، نیروهای خاص طالبان عملیاتی را بر مخفی‌گاه خوارج در ولسوالی بگرامی ولایت کابل انجام دادند.”

وی تصریح می‌کند که در جریان این عملیات، شخصی به اسم یوسف که یکی از قوماندانان این گروه می‌باشند کشته شده است و فرد مهم دیگری به نام محمدآغا، بازداشت شده است.

مجاهد می‌افزاید: “این افراد مهم گروهی از خوارج بودند که در کابل و برخی ولایات دیگر بر مساجد، خانقاها و پایه‌های برق حملاتی را انجام می‌دادند.”

وی می‌افزاید که بر اساس وعده داده شده، از سوی طالبان بر ضد آنان عملیات گسترده انجام گردید که در نتیجه افراد بسیار مهم و کلیدی آنان کشته و بازداشت شدند.

وی گفته است که مستند این عملیات به زودی منتشر می‌گردد.

در جریان ماه‌های گذشته چندین حملات تروریستی در کابل، بلخ و قندز انجام شد که شاخه خراسان گروه تروریستی داعش مسئولیت آنان را به عهده گرفتند.

سخنگوی طالبان در این خبر مشخصاً از گروه تروریستی داعش نام نبرده اما به صورت ضمنی تایید کرده است که یک مرکز شاخه خراسان این گروه را هدف قرار داده‌اند.

پیش از این طالبان بارها اعلام کرده بودند که داعش در افغانستان سرکوب گردیده و حضور فیزیکی ندارد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x