صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

زلنسکی خواستار شناسایی روسیه به عنوان دولت حامی تروریزم شد

ولادیمیر زلنسکی، رئیس ‌جمهور اوکراین در دیدار با هیئتی از نمایندگان کانگرس امریکا، خواستار شناسایی روسیه به عنوان دولت حامی تروریزم شد.

ولادیمیر زلنسکی، رئیس ‌جمهور اوکراین در دیدار با هیئتی از نمایندگان کانگرس امریکا، خواستار شناسایی روسیه به عنوان دولت حامی تروریزم شد.

پیک‌آفتاب: این گروه از سناتورهای جمهوری‌خواه به سرپرستی “میچ مک‌کانل” روز شنبه 14 می در کی‌ف با ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین دیدار و گفتگو کردند.

در همین حال، دفتر زلنسکی با انتشار بیانیه‌ای گفته است که سفر هیئت سنای امریکا “نشانه‌ای قوی از حمایت فراحزبی کانگرس و مردم امریکا از اوکراین است”.

دیدار سناتورهای جمهوری‌خواه از کی‌ف در حالی انجام می‌شود که سنای امریکا در آستانه تصویب بسته کمکی دیگری به اوکراین به ارزش 40 میلیارد دالر است.

از سوی دیگر؛ سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در جلسه شورای سیاست خارجی و دفاعی کشورش گفته است که هیچ کسی از راه‌زنی دولتی غرب در امان نیست. او گفت که اوکراین تنها یک ابزار برای غرب با هدف تعمیق نظام جهانی تک‌قطبی است که از آن صرف جهت دست‌یابی به اهداف غربی استفاده می‌شود و قربانی ناتو است.

روسیه: اتحادیه اروپا استقلال خود را به نفع امریکا کنار می‌گذارد

این بسته که در روزهای گذشته به تصویب مجلس نمایندگان رسید مجموع کل کمک‌های ارائه شده توسط دولت بایدن به اوکراین از آغاز تهاجم روسیه به این کشور را به 53 میلیارد دالر می‌رساند.

این در حالی مطرح می‌شود که پیش‌تر شرکت نفتی «انئوس» جاپان در جریان نشست خبری در توکیو اعلام کرد که این شرکت واردات نفت از روسیه را متوقف کرده است.

جاپان واردات نفت از روسیه را متوقف می‌کند

جنگ اوکراین هر روز برای امریکا خطرناک‌تر می‌شود

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x