صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

لیونل مسی به حیث سفیر گردش‌گری عربستان انتخاب شد

لیونل مسی، ستاره آرجانتاینی دنیای فوتبال، هنگام ورود به عنوان عربستان سعودی در میدان هوایی جده از سوی وزیر گردش‌گری این کشور با اعطای لقب «سفیر گردش‌گری عربستان» استقبال شد.

لیونل مسی، ستاره آرجانتاینی دنیای فوتبال، هنگام ورود به عنوان عربستان سعودی در میدان هوایی جده از سوی وزیر گردش‌گری این کشور با اعطای لقب «سفیر گردش‌گری عربستان» استقبال شد.

پیک‌آفتاب: عرب نیوز در گزارشی اعلام کرده است که لیونل مسی پس از اعلام سازمان گردش‌گری عربستان مبنی بر این‌که فوتبالیست پاری سن‌ژرمن و آرجانتاین، سفیر رسمی جدید این کشور است، وارد جده شد.

احمد الخطیب، وزیر گردش‌گری عربستان سعودی در پیامی که در توییتر منتشر کرد نوشت: “از حضور لیونل مسی در عربستان خوشحالم. ما برای کشف گنج دریای سرخ و تاریخ باستانی‌مان هیجان زده هستیم. این اولین سفر او به عربستان نیست و آخرین هم نخواهد بود.”

مسی به هم‌راه جمعی از دوستان‌اش وارد میدان هوایی بین‌المللی ملک عبدالعزیز جده شد. بلافاصله پس از آن، عکس‌هایی در رسانه‌های اجتماعی از استقبال از این فوق ستاره منتشر شد و خیلی‌ها در آن زمان منتظر دلیل سفر مسی به عربستان بودند.

با انتشار خبر سِمت جدید او به عنوان سفیر گردش‌گری در شبکه‌های اجتماعی، کاربران زیادی از جمله فوتبالیست‌های عربستانی از وزارت گردش‌گری به دلیل جذب وی تعریف کردند.

سامی الجابر، مهاجم سابق تیم ملی الهلال و عربستان سعودی در این باره گفته است که مسی به عنوان سفیر گردش‌گری عربستان سعودی به دلیل تاثیر زیادی که دارد، یک گام بسیار متمایز و منحصر به فرد است که تاثیر مثبتی بر موقعیت جده به عنوان یک مقصد گردش‌گری دارد.

در همین حال؛ محمد السادان، کاربر توییتر نیز در این باره نوشت: “به عنوان یکی از طرف‌داران مسی، از هم‌کاری با او هیجان‌زده هستم. او به افراد بیش‌تری کمک می‌کند تا این کشور شگفت‌انگیز به نام عربستان سعودی بیش‌تر برای مردم جهان شناخته شود.”

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x