صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سازمان جهانی غذا: طی دو ماه گذشته 2.8 میلیون تن در چهار ولایت کمک دریافت کرده‌اند

سازمان جهانی غذا اعلام کرده است که در ماه گذشته میلادی، به تعداد 1.2 میلیون تن در ولایت‌های کابل، غزنی، سرپل و نورستان، پول نقد و بسته‌های مواد غذایی دریافت کرده‌اند.

سازمان جهانی غذا اعلام کرده است که در ماه گذشته میلادی، به تعداد 1.2 میلیون تن در ولایت‌های کابل، غزنی، سرپل و نورستان، پول نقد و بسته‌های مواد غذایی دریافت کرده‌اند.

پیک‌آفتاب: سازمان جهانی غذا (WFP) روز گذشته سه‌شنبه 20 ثور، با انتشار تصاویری از کمک‌های بشری این نهاد به باشندگان چهار ولایت خبر داده و تصریح کرده است که در جریان دو ماه گذشته میلادی، به 2818630 تن بسته‌های مواد غذایی و در برخی موارد هم پول نقد مساعدت کرده است.

بر اساس گزارش سازمان جهانی غذا، در ولسوالی گوسفندی ولایت سرپل طی یک هفته گذشته، 644 خانواده و در ماه می 274915 تن کمک‌های غذایی دریافت کرده‌اند.

گزارش هم‌چنان می‌افزاید: “در ناحیه سوم ولایت غزنی در جنوب کشور، صف‌های مردمی برای حمایت اضطراری‌شان به انتظار نشسته‌اند. تاکنون 14348 تن در یک هفته گذشته و در اپریل به طور کلی 718529 تن کمک‌های نقدی و بسته‌های مواد غذایی دریافت کرده‌اند.”

بر اساس این گزارش، 1750 خانوار در جریان هفته گذشته در ولسوالی پغمان و در جریان ماه می، 1591919 تن در ولایت کابل کمک‌های غذایی دریافت کرده‌اند.

سازمان جهانی غذا هم‌چنان از توزیع کمک‌های غذایی به 133267 تن در نقاط مختلف ولایت نورستان خبر می‌دهد: “در ولسوالی کامدیش یکی از نقاط دور افتاده ولایت نورستان، 1911 خانواده در هفته گذشته و در ما اپریل 133267 تن در کل این ولایت کمک‌های غذایی دریافت کرده اند.”

این در حالیست که هفته گذشته نیز سازمان جهانی غذا از توزیع یک میلیون بسته مواد غذایی در نقاط مختلف افغانستان خبر داده بود.

توزیع بسته های مواد غذایی به یک میلیون نفر در افغانستان

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x