صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کشف اسناد ویژه؛ اوکراین قصد داشت به روسیه حمله کند

معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل از برنامه حمله اوکراین به روسیه پرده برداشت. او گفته است که اوکراین قصد داشته به روسیه حمله کند.

معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل از برنامه حمله اوکراین به روسیه پرده برداشت. او گفته است که اوکراین قصد داشته به روسیه حمله کند.

پیک‌آفتاب: دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل می‌گوید اسنادی که ارتش روسیه در جریان عملیات ویژه در اوکراین پیدا کرده نشان می‌دهد که برنامه‌های خاصی برای حمله به فدراسیون روسیه از خاک اوکراین وجود داشته است.

پولیانسکی به اسکای نیوز گفت: “می‌توانم بگویم که دیگر آشکار شده است که ما اکنون در حال جنگ نیابتی هستیم. ناتو در حال جنگ نیابتی با روسیه است و نه برعکس. این واقعیتی است که ما با آن روبه‌رو هستیم”.

پولیانسکی در ادامه افزود: “اسنادی که ما پیدا کردیم، شواهدی که در ابتدای عملیات ویژه نظامی خود دریافت کردیم، به وضوح نشان می‌دهد که برنامه‌های خاصی برای حمله به روسیه از خاک اوکراین و هم‌چنین برنامه‌های خاصی برای حمله به دونباس وجود داشته است. اسناد جنرال‌های اوکراینی که ما به دست آوردیم، این را نشان می‌دهد”.

معاون نماینده فراسیون روسیه در سازمان ملل گفته است که روسیه به نوعی حمله پیش‌گیرانه انجام داده است.

این در حالی مطرح می‌شود که به تازگی مقامات منطقه خرسون آمادگی خود را برای ادغام به فدراسیون روسیه اعلام کردند. کریل استرموسوف، معاون رئیس اداره نظامی منطقه خرسون اظهار داشته است که منطقه خرسون تا حد امکان به روسیه ادغام خواهد شد، مقامات برنامه‌ای برای برگزاری همه‌پرسی و ایجاد جمهوری ندارند. او گفته است که “امروز بر اساس فرصت‌هایی که در اختیار داریم، تا حد امکان با فدراسیون روسیه ادغام خواهیم شد”.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x