صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

اولین محموله کمک‌های پاکستان به متضررین سیلاب‌های اخیر در شمال کشور توزیع می‌گردد

نخست وزیر پاکستان از ورود نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور به سیلاب‌زدگان اخیر در افغانستان خبر داده و می‌گوید که این کمک‌ها ادامه می‌یابد.

نخست وزیر پاکستان از ورود نخستین محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور به سیلاب‌زدگان اخیر در افغانستان خبر داده و می‌گوید که این کمک‌ها ادامه می‌یابد.

پیک‌آفتاب: شبهاز شریف نخست‌وزیر پاکستان، امروز 17 ثور، در توئیتی از ارسال اولین محموله کمک‌های بشردوستانه این کشور به سیلاب‌زدگان در افغانستان خبرداده است.

نخست‌وزیر پاکستان می‌گوید: «مرحله اول کمک‌های پاکستان به سیلاب‌زدگان افغانستان رسیده است و این کمک‌ها ادامه می‌یابد.» شریف از کشورهای دیگر نیز می‌خواهد تا با متضررین سیلاب‌های اخیر در افغانستان کمک‌ کنند.

شهباز شریف، در مورد جزئیات و مقدار این کمک‌های بشردوستانه پاکستان معلوماتی ارائه نکرده است؛ اما بر اساس اعلام رسانه‌ها، این کمک‌ها شامل ۱۰۰ خیمه، دو تن آرد، یک تن برنج و ۴۵۰ کیلوگرم شکر می‌گردد.

بر اساس گزارش‌ها، این محموله کمکی توسط هواپیمای نظامی پاکستان به مزارشریف در مرکز ولایت بلخ منتقل گرده است.

پیش از این دولت پاکستان، با خانواده‌های قربانیان و متضررین سیلاب‌های اخیر ابراز همدردی کرده و وعده سپرده بود تا با آنان همکاری کند.

وقوع باران‌های شدید و سیلاب‌های اخیر در بیست ولایت کشور، تلفات و خسارات گسترده برجای گذاشته و خانواده‌های زیادی را متضرر کرده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x