صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مرد 100 ساله برازیلی با 84 سال سابقه کار در یک شرکت، رکورد گینس را شکست

والتر اورثمان برازیلی با سابقه کاری ۸۴ سال و ۹ روز در یک شرکت، رکورد گینس درباره طولانی‌ترین زمان فعالیت در یک مجموعه کاری را شکست. اشتیاق، انضباط و تعهد این مرد که اکنون ۱۰۰ ساله است به او انگیزه داد تا به انجام کاری که دوست دارد سال‌ها ادامه دهد.

والتر اورثمان برازیلی با سابقه کاری ۸۴ سال و ۹ روز در یک شرکت، رکورد گینس درباره طولانی‌ترین زمان فعالیت در یک مجموعه کاری را شکست. اشتیاق، انضباط و تعهد این مرد که اکنون ۱۰۰ ساله است به او انگیزه داد تا به انجام کاری که دوست دارد سال‌ها ادامه دهد.

پیک‌آفتاب: کتاب رکوردهای جهانی گینس روز سوم می، با نشر گزارشی در مورد این مرد 100 ساله در صفحه توییتر خود گفته که وی همیشه برای یادگیری مسایل جدید بسیار مشتاق بوده است. او در بروسک، شهری کوچک در سانتا کاتارینا در برازیل  که جمعیت آلمانی زیادی دارد به دنیا آمد. وی در شرایط سختی با پای برهنه به مدرسه می‌رفت تا درس بخواند؛ دانش‌آموزی باهوش بود اما پس از مدتی به دلیل مشکلات مالی، مجبور به کار شد. والتر به هم‌راه مادرش برای کار در کارخانه بافندگی درخواست داد و به علت تسلط بالایی که به زبان آلمانی داشت، در ۱۷ جنوری ۱۹۳۸ استخدام شد. از آن زمان تاکنون والتر در همان شرکت با نام «ReneauxView» کار می‌کند.

اورثمان پس از به دست آوردن اولین موفقیت خود به عنوان دستیار حمل و نقل، با نشان دادن مهارت‌های برجسته و تمایل خود به یادگیری، همیشه کارهای بالاتر از حد انتظار انجام می داد و در مدت کوتاهی سِمتش در بخش فروش ارتقا یافت. سپس به یک مدیر فروش موفق تبدیل شد. والتر معتقد است که «بهترین بخش شاغل بودن این است که به انسان احساس هدف‌مندی، تعهد و نظم می‌دهد».

اورثمان در دهه پنجاه، سفر به سراسر کشور برازیل را آغاز کرد و طی این سفر فرصتی برای ملاقات با مردم از مکان‌ها و فرهنگ‌های مختلف پیدا کرد. او عاشق این بود که دایماً در حرکت باشد و با مشتریانی که حالا جز حلقه دوستان او بودند، روابط خوبی برقرار کند. او توانست بخش فروش شرکت را گسترش دهد.

والتر اورثمان در طول ۸۴ سال زندگی کاری خود متوجه شد که یکی از مهم‌ترین بخش‌های کسب و کار، «به روز بودن و سازگاری با زمینه‌های مختلف است.»

در ۱۹ اپریل ۲۰۲۲، والتر ۱۰۰ ساله شد. او تولد خود را در جمع هم‌کاران، دوستان و خانواده‌اش جشن گرفت. او در سلامت کامل جسمی و ذهنی به سر می‌برد و به اندازه‌ کافی انرژی دارد تا سِمت شغلی خود را حفظ کند.

قبلاً نیز والتر اورثمان برازیلی در سال ۲۰۱۹ با سابقه کاری ۸۱ سال و ۸۵ روز، رکورد گینس را زده بود، اکنون او این رقم را به ۸۴ سال ارتقا داده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x