صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

توزیع بسته های مواد غذایی به یک میلیون نفر در افغانستان

سازمان غذایی جهان طی یک هفته گذشته به یک میلیون تن در افغانستان بسته های مواد غذایی توزیع نموده است.

سازمان غذایی جهان طی یک هفته گذشته به یک میلیون تن در افغانستان بسته های مواد غذایی توزیع نموده است.

پیک‌آفتاب: سازمان غذایی جهان (WFP)، دیروز چهارشنبه 14 ثور، در رشته توئیتی اعلام نموده است که به حدود دستکم یک میلیون تن در افغانستان بسته های مواد غذایی توزیع نموده است.

بر اساس گزارش سازمان غذایی جهان، در جریان یک هفته گذشته به 1328 خانواده تنها در ولسوالی «بنو» و به 379729 تن در کل ولایت بغلان در شمال افغانستان کمک های بشردوستانه گردیده است.

گزارش می افزاید که همزمان با توزیع این کمک ها در ولایت بغلان، به تعداد 2451 خانواده در ولسوالی «کهسان» هرات و در مجموع به تعداد1225581 تن در بخش های مختلف این ولایت در ماه مارچ نیز کمک های بشردوستانه توزیع گردیده است.

علاوه بر آن، سازمان غذایی جهان اعلام کرده است که در ماه مارچ سال جاری به تعداد 153800 تن در ولایت نیمروز در جنوب افغانستان نیز بسته های مواد غذایی توزیع گردیده است.

گزارش می افزاید که تا کنون، 600 خانواده در نقاط مختلف کابل پایتخت افغانستان نیز بسته های مواد غذایی دریافت کرده اند که 376139 تن از آن مستفید گردیده اند.

بر اساس این گزارش، در جریان روزهای گذشته، در مجموع به حدود دو میلیون تن در افغانستان بسته های مواد غذایی توزیع گردیده است.

این در حالیست که شماری از شهروندان کشور از توزیع غیرعادلانه بسته های مواد غذایی در کشور شکایت نموده، می گویند که این کمک های به نیازمندان نمی رسند و فرایند توزیع آن عادلانه نیست.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x