صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

شورای جنگ توسط نتانیاهو منحل شد

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده از رسانه های فلسطینی، رسانه های اسرائیل اعلام کردند: درپی درخواست وزیر امنیت داخلی«ایتامار بن گویر» برای پیوستن به شورای جنگی، نخست وزیر این رژیم انحلال این شورا را به وزرای کابینه اعلام کرد. این تحول بعد از آن صورت می گیرد که بنی گانتس عضو کابینه جنگ اسرائیل، روز […]

پیک آفتاب:براساس گزارش های بدست آمده از رسانه های فلسطینی، رسانه های اسرائیل اعلام کردند: درپی درخواست وزیر امنیت داخلی«ایتامار بن گویر» برای پیوستن به شورای جنگی، نخست وزیر این رژیم انحلال این شورا را به وزرای کابینه اعلام کرد.

این تحول بعد از آن صورت می گیرد که بنی گانتس عضو کابینه جنگ اسرائیل، روز گذشته به طور رسمی استعفای خود را اعلام کرد و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

وزیر سابق جنگ اسرائیل افزود: حضور در کابینه جنگ به خاطر سرنوشت مشترک بود نه شراکت سیاسی.

عضو دیگر کابینه جنگ اسرائیل«گادی آیزنکوت» نیز پس از گانتس به صورت رسمی استعفای خود و خروج از این کابینه را اعلام کرد.

در ادامه ی استعفای گانتس،وزیر امنیت داخلی اسرائیلی«ایتامار بن گویر» استعفای گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم را فرصت بزرگی برای پیشروی و دستیابی اشغالگران به پیروزی دانست.

هشت ماه از  جنگ فلسطین و اسرائیل می گذرد،آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد اسرائیل به نوار غزه، روزبه‌روز بیشتر  اسرائیل در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

دستاوردهای اسرائیل غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی و بشر، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است و روز به روز، به انزوا خود در جهان می افزاید.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x