صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کمک 7.2 میلیون دالری سویدن به افغانستان

دفتر هم‌آهنگی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل از افزایش کمک بشردوستانه سویدن به افغانستان خبر داده است.

دفتر هم‌آهنگی کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل از افزایش کمک بشردوستانه سویدن به افغانستان خبر داده است.

پیک‌آفتاب: دفتر هم‌آهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل (اوچا) امروز چهارشنبه 13 اپریل، در توییتی گفته است که سویدن 70 میلیون کرون معادل 7.2 میلیون دالر به کمک‌هایش به مردم افغانستان اضافه کرده تا در شرایط بحرانی در کنار مردم افغانستان قرار داشته باشد و از بحران پیش‌آمده قسماً جلوگیری نماید.

اوچا افغانستان در این خصوص در توییتی نگاشته است: ” ممنون سویدن! سویدن 70 میلیون کرون (7.2 میلیون دالر) دیگر به صندوق بشردوستانه افغانستان برای سال 2022 کمک کرده است. سویدن سومین کمک کننده بزرگ صندوق است که از سال 2014 تاکنون 82.2 میلیون دالر کمک کرده است. حمایت مستمر شما باعث نجات جان مردم در افغانستان می‌شود”.

دفتر هم‌آهنگی کمک‌های بشردوستانه از کمک این کشور قدردانی کرده و گفته است که ادامه کمک‌ها به مردم افغانستان حیاتی است. زیرا، این کشور مراحل بحران را سپری می‌کند. سویدن از سال 2014 تاکنون دست‌کم 82.2 میلیون دالر به مردم افغانستان کمک کرده است.

این در حالی است که کمک‌های بشردوستانه برای مردم افغانستان در سال جاری میلادی افزایش یافته است. مسئولان یوناما در هرات در دیدار با مقامات محلی این ولایت، از افزایش کمک‌های بشردوستانه این نهاد به افراد نیازمند، در سال 2022 خبر داده بودند.

افزایش کمک‌های بشردوستانه در سال جدید میلادی

تاکید شرکت کنندگان در نشست مسکو بر ادامه‌ی کمک‌های بشردوستانه با افغانستان

امریکا:‌ پول نقد به منظور کمک‌های بشردوستانه می‌تواند به افغانستان انتقال یابد

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x