صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

پیدا شدن “جسد برهنه یک زن” در مرکز بامیان

مسئولان امنیتی در بامیان از پیدا شدن جسد برهنه یک زن جوان در مرکز این ولایت خبر داده‌اند. پیک‌آفتاب: مولوی صدیق‌الله شاهین مسافر، فرمانده امنیه امارت اسلامی برای ولایت بامیان می‌گوید که حوالی ساعت ۸ صبح روز گذشته ۲۵ عقرب، باشندگان ساحه «تپه جلال» در مرکز این ولایت از پیدا شدن “جسد برهنه‌ی” یک زن، […]

مسئولان امنیتی در بامیان از پیدا شدن جسد برهنه یک زن جوان در مرکز این ولایت خبر داده‌اند.

پیک‌آفتاب: مولوی صدیق‌الله شاهین مسافر، فرمانده امنیه امارت اسلامی برای ولایت بامیان می‌گوید که حوالی ساعت ۸ صبح روز گذشته ۲۵ عقرب، باشندگان ساحه «تپه جلال» در مرکز این ولایت از پیدا شدن “جسد برهنه‌ی” یک زن، به نیروهای امارت اسلامی خبر داده‌اند. به گفته او، نیروهای امارت اسلامی به محل رفته و جسد را برای بررسی‌های بیشتر به شفاخانه ولایتی بامیان منتقل کرده‌اند.

آقای مسافر می‌افزاید که براساس بررسی‌های نخستین، جسد این زن که حدود ۳۰ سال سن دارد، بین کمپل پیچیده بوده و آثار لت‌وکوب نیز در جسد دیده شده است. فرمانده امنیه بامیان می‌گوید که در پیوند به این رویداد هنوز کسی بازداشت نشده، اما بررسی‌ها درباره چگونگی این رویداد آغاز شده است.

در همین حال، یک منبع دیگر در فرماندهی امنیه بامیان می‌گوید که این زن در اثر‌ لت‌وکوب جان باخته و ممکن است پیش از جان دادن بر او «تجاوز جنسی» نیز شده باشد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x