صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مولوی حنفی خواهان واگذاری کرسی افغانستان در سازمان بهداشت جهانی شد

پیک آفتاب: معاون ریاست‌الوزرای امارت اسلامی«عبدالسلام حنفی» در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی خواهان واگذاری کرسی افغانستان به امارت اسلامی در این سازمان شد. وی خواستار اعاده عضویت افغانستان در نشست‌های منطقه‌ای بورد اجرایی این سازمان نیز شد. درصفحه ارگ امارت اسلامی،۱۶ ثور  از دیدار عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الورزای امارت اسلامی  با خانم […]

پیک آفتاب: معاون ریاست‌الوزرای امارت اسلامی«عبدالسلام حنفی» در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی خواهان واگذاری کرسی افغانستان به امارت اسلامی در این سازمان شد.

وی خواستار اعاده عضویت افغانستان در نشست‌های منطقه‌ای بورد اجرایی این سازمان نیز شد.

درصفحه ارگ امارت اسلامی،۱۶ ثور  از دیدار عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الورزای امارت اسلامی  با خانم حنان حسن بلخی، رئیس بخش شرق مدیترانه سازمان بهداشت جهانی خبر داد.

ایشان  از سازمان‌های بین‌المللی خواست تا از دهقانان افغان برای فراهم‌آوری معیشت جایگزین حمایت کنند و همچنین خواهان ایجاد مرکز تداوی بیماری سرطان، کلینیک‌های صحی در مناطق دور دست، همکاری برای جلوگیری از سوءتغذیه اطفال، فراهم‌سازی آب آشامیدنی صحی، مجهزسازی کلینیک‌ها و شفاخانه‌ها به وسایل پیشرفته طبی و آموزش متخصصان شد.

ارگ به نقل از حنان حسن بلخی نوشته که موضوع صحت در نزد سازمان بهداشت جهانی «غیر سیاسی» است و در اولویت‌های این سازمان قرار دارد و در ادامه گفت که با همکاری نهادهای بین‌المللی و اتحادیه اروپا یک پروژه سه ساله برای ایجاد مراکز صحی در ولایت مختلف افغانستان روی دست دارند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x