صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

کابینه نانیاهو برای مخفی کردن حقایق با تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین موافقت کرد.

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده،شبکه الجزیره در گزارشی گفته است،گروه جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام اسرائیل در تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین، آن را یک اقدام هدفمند برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت و مخفی کردن جنایت‌های جنگی اسرائیل علیه فلسطین در اراضی اشغالی دانست. این گروه با اشاره به همزمانی تعطیلی دفتر […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده،شبکه الجزیره در گزارشی گفته است،گروه جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام اسرائیل در تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین، آن را یک اقدام هدفمند برای سرپوش گذاشتن بر حقیقت و مخفی کردن جنایت‌های جنگی اسرائیل علیه فلسطین در اراضی اشغالی دانست.

این گروه با اشاره به همزمانی تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین اشغالی با تهدیدات اسرائیل برای یورش زمینی به رفح، گفت که دشمن در تدارک ادامه نسل‌کشی مردم فلسطین است و تلاش در مخفی ساختن واقعیت‌ها، کارشکنی در انتقال حقایق به جهانیان و تحمیل روایت‌های خود بر فضای رسانه‌ای دارد.

در همین راستا، جهاد اسلامی با اشاره به شهادت ۱۴۱ نفر از خبرنگاران و تیم رسانه‌ای، از ایفای نقش زیاد و جانفشانی روزنامه‌نگاران و اصحاب رسانه در پوشش اخبار تجاوزات اسرائیل به نوار غزه قدردانی کرد.

نخست‌وزیر اسرائیل««بنیامین نتانیاهو» امروز اعلام کرد که کابینه وی به اتفاق آراء با تعطیلی دفتر الجزیره در فلسطین موافقت کرده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x