صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

وزرای خارجه روسیه و اوکراین روز پنج‌شنه دیدار می‌کنند

قرار است سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با دیمیترو کولبا، همتای اوکراینی خود روز پنج‌شنبه 10 مارچ، در آنتالیای ترکیه دیدار کند.

قرار است سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با دیمیترو کولبا، همتای اوکراینی خود روز پنج‌شنبه 10 مارچ، در آنتالیای ترکیه دیدار کند.

پیک‌آفتاب: منابع تایید می‌کنند که قرار است دو طرف راجع به آتش‌بس و کاهش جنگ در اوکراین گفتگو کنند و برای قطع خشونت‌ها به راه‌حلی دست پیدا نمایند.

این نشست در حالی برگزار می‌شود که جنگ بین روسیه و اوکراین هم‌چنان ادامه دارد. اوکراین اما می‌گوید که حملات راکتی از جانب نظامیان روس به مناطق مسکونی در چنین شهر ادامه دارد و ممکن است کی‌ف، پایتخت اوکراین، با یک حمله همه‌جانبه روس‌ها در آینده نزدیک مواجه شود.

این در حالی است که اورزولا فن در لاین، رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در توییتی گفته است که با نخست وزیر ماریو دراگی می‌خواهیم درباره بسته اجرایی تحریم‌های جدیدی که در حال کار روی آن هستیم بحث کنیم. ما باید مطمئن شویم که تاثیر تحریم‌ها به حداکثر می‌رسد و با توجه به بی‌احتیاطی کرملین نسبت به غیرنظامیان، ما در حال کار بر روی تحریم‌های بیش‌تر هستیم.

این در حالی مطرح می‌شود که یووال نوح هراری می‌گوید هر گونه اقدامی که ولادیمیر پوتین در ادامه تاخت‌وتاز ارتش روسیه در اوکراین انجام دهد، بی‌اهمیت است و او از هم‌اکنون در این جنگ شکست خورده است.

یووال نوح هراری: پوتین جنگی را آغاز کرده که از قبل بازنده آن است

روسیه: کی‌ف منفجر کردن راکتور هسته‌ای خارکوف را پلان کرده است

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x