صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

نقشه ترور عمران خان خنثی شد

سازمان اطلاعاتی پاکستان از نقشه ترور نخست وزیر این کشور خبر داده و گفته است که این نقشه را خنثی کرده‌اند.

سازمان اطلاعاتی پاکستان از نقشه ترور نخست وزیر این کشور خبر داده و گفته است که این نقشه را خنثی کرده‌اند.

پیک‌آفتاب: فوادحسین چودری، وزیر اطلاعات پاکستان با نشر خبری اعلام کرده است که سازمان‌های اطلاعاتی، نقشه ترور عمران خان، نخست وزیر این کشور را خنثی کرده‌اند.

این مقام پاکستانی گفته است که پس از دریافت اطلاعات، محافظین نخست وزیر بیش‌تر شده و دولت تصمیم گرفته تا حفاظت از خان را تقویت کنند.

در همین حال، عرب نیوز با نشر توییتی نگاشته است: “فوادحسین چودری، وزیر اطلاعات پاکستان گفته است، پس از آن‌که آژانس‌های اطلاعاتی گزارش دادند که برنامه‌ای برای ترور عمران خان، نخست ‌وزیر پاکستان در کار بوده، امنیت او را افزایش داده‌اند”.

این در حالی است که عمران ‌خان، نخست وزیر پاکستان، پنج‌شنبه شب طی سخنرانی زنده تلویزیونی خطاب به مردم پاکستان گفت که طرح عدم اعتماد به نخست وزیر در پارلمان پاکستان نتیجه دخالت عوامل خارجی است.

در همین حال، وزارت خارجه پاکستان، شارژدافیر امریکا در اسلام‌آباد را احضار کرده و و از او خواسته است که در امور داخلی پاکستان دخالت نکند.

از جانب دیگر، دومین جلسه بررسی طرح عدم اعتماد به نخست وزیر پاکستان روز پنج‌شنبه با حضور نمایندگان جبهه مشترک اپوزیسیون در مجلس ملی برگزار شد و نایب رئیس مجلس پاکستان ادامه این جلسه را به روز یک‌شنبه موکول کرد و قرار شد جلسه رای‌گیری برای عدم اعتماد به نخست وزیر، روز یک‌شنبه برگزار شود.

این در حالی است که عمران خان، نخست وزیر پاکستان از سوی پارلمان این کشور با رای عدم اعتماد مواجه است و قرار است پارلمان این کشور روز یک‌شنبه در باره ماندن و یا نه ماندن او در قدرت، رای‌گیری کنند.

پارلمان پاکستان درباره برکناری عمران خان تصمیم می‌گیرد

مریم نواز: عمران خان را اخراج می‌کنیم

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x