صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مریم نواز: عمران خان را اخراج می‌کنیم

مریم نواز، دختر نواز شریف، نخست‌وزیر پیشین پاکستان و یکی از مخالفان عمران خان، نخست وزیر کنونی آن کشور گفته است که عمران خان را از پاکستان بیرون می‌اندازیم.

مریم نواز، دختر نواز شریف، نخست‌وزیر پیشین پاکستان و یکی از مخالفان عمران خان، نخست وزیر کنونی آن کشور گفته است که عمران خان را از پاکستان بیرون می‌اندازیم.

پیک‌آفتاب: مریم نواز، امروز یک‌شنبه 27 مارچ، در یک راه‌پیمایی در لاهور گفت که آن‌ها برای خداحافظی دولت کنونی به اسلام‌آباد خواهند رفت.

خانم نواز در انتقاد از سیاست‌های دولت عمران خان در گوجرانوالای لاهور، وی را یک “کرکت باز” توصیف نمود.

در همین حال، روزنامه اکسپرس جدید هند با نشر توییتی نگاشته است: “مریم نواز، رهبر مسلم لیگ نواز پاکستان گفت که «مردم» به دلیل «دولت بی‌کفایت و تورم» نام نواز شریف، رهبر حزب را تکرار می‌کنند”.

او در این تجمع مردمی خاطرنشان کرد که نواز شریف به زودی به جمع آن‌ها خواهد پیوست. این سیاست‌مدار پاکستانی در گفتگوی اختصاصی با جیونیوز از کانتینربندان جاده‌ها انتقاد کرده و گفته است: “آن‌ها عمران خان را از پاکستان بیرون می‌اندازند نه از بنی گاله”.

حمزه شهباز، از سیاست‌گران مخالف نخست ‌وزیر پاکستان نیز که در این اعتراض حضور داشت گفته است که حالا ملت، عمران خان را “غافل‌گیر” می‌کند.

این در حالی است که رسانه‌های پاکستانی گزارش داده‌اند که جاده‌های منتهی به اسلام‌آباد با کانتینر مسدود شده و شهر کاملاً چهره نظامی به خود گرفته است.

در همین حال؛ شاه محمود قریشی، وزیر خارجه پاکستان در توییتی نگاشته است: “امروز بزرگ‌ترین گردهمایی مردمی در تاریخ پاکستان در میدان رژه اسلام‌آباد نه تنها یک همه پرسی عمومی برای اعتماد به نخست وزیر عمران خان خواهد بود، بلکه امروز ملت پیام روشنی خواهد داد که ما با شیطان مبارزه خواهیم کرد و در کنار حقیقت خواهیم ایستاد و پیروز خواهیم شد. فقط برای حقیقت خواهد بود به خواست خدا”.

مریم نواز، حمزه شهباز و شمار دیگری از چهره‌های سیاسی پاکستان در مخالفت با سیاست‌های عمران خان دست به اعتراض زده‌اند و پارلمان این کشور نیز از نخست وزیر خواسته‌ است، کنار برود؛ اما عمران خان تاکید ورزیده است که مبارزه می‌کند.

این در حالی‌ است که خانم نواز، قبلاً نیز به عمران خان، نخست وزیر پاکستان هشدار داده و گفته بود که “زمان برای پاسخگویی نزدیک است، آمادگی داشته باش”.

این در حالی مطرح می‌شود که هزاران نفر از طرف‌داران احزاب مخالف به رهبری حزب مردم در پاکستان با شعار کنار زدن عمران خان روز سه‌شنبه ۸ مارچ، در اسلام‌آباد راه‌پیمایی کردند.

تظاهرات کنندگان در پاکستان: عمران خان باید کنار برود

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x