صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

مولوی هبت الله آخندزاده برای تطبیق شریعت در کل جهان،می جنگد

پیک آفتاب:  با توجه به فایل صوتی مربوط به هبت‌الله آخندزاده، رهبر امارت اسلامی که به‌ تازگی منتشر شده است، آمده است که جنگ امارت اسلامی با تصرف کابل اتمام نیافته است و این گروه برای «تطبیق شریعت» دوباره خواهد جنگید. تلویزیون ملی زیر نظر طالبان، یک‌شنبه ۵ حمل، فایل صوتی منسوب به آخندزاده، رهبر […]

پیک آفتاب: 

با توجه به فایل صوتی مربوط به هبت‌الله آخندزاده، رهبر امارت اسلامی که به‌ تازگی منتشر شده است، آمده است که جنگ امارت اسلامی با تصرف کابل اتمام نیافته است و این گروه برای «تطبیق شریعت» دوباره خواهد جنگید.

تلویزیون ملی زیر نظر طالبان، یک‌شنبه ۵ حمل، فایل صوتی منسوب به آخندزاده، رهبر این گروه را منتشر کرد که در آن بار دیگر به «اجرای حدود شرعی» در افغانستان تاکید کرده است.

در این فایل با اشاره به جامعه غرب گفته  است: «۲۰ سال با شما جنگیدیم، ۲۰ سال دیگر نیر خواهیم جنگید» تا شریعت را بر روی زمین تطبیق کنیم.

مولوی هبت الله آخندزاده که در این نوار صوتی از سیاست‌های کشورهای غربی در قبال زنان انتقاد کرده و با اشاره به موضع غرب در مورد حقوق زنان گفت، عالمان دین بر خلاف چنین خواسته‌هایی و بر خلاف دموکراسی مبارزه می‌کنند.

در سخنرانی منسوب به رهبر طالبان همچنان خطاب به غرب آمده است: «فردا ما زنان را در ملاءعام سنگسار خواهیم کرد و شلاق خواهیم زد. همه این‌ها برخلاف دموکراسی شما است.»

امارت اسلامی پس از تسلط بر افغانستان، با وضع محدودیت‌های گسترده به‌ویژه بر علیه زنان همواره بر «تطبیق شریعت» تاکیده کرده است.

وزارت داخله این گروه، شنبه ۴ حمل نیز اعلام کرد که تعدادی از شهروندان را به اتهام «روزه‌خوری» در ولایت‌های مختلف این کشور بازداشت کرده‌اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x