صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

ملا برادر در دیدار با مدیر برنامه توسعه سازمان ملل، خواهان کمک‌های بیشتر شد

محمد نعیم: در این نشست درباره وضعیت کنونی افغانستان، وخیم شدن وضعیت اقتصادی و تداوی معتادان بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.

ملا عبدالغنی برادر، معاون رئیس‌الوزرای امارت اسلامی، روز گذشته، ۲عقرب با “آخیم اشتاینر”، مدیر برنامه توسعه سازمان ملل متحد درباره موضوعات متعدد به شمول وضعیت اقتصادی افغانستان دیدار و گفتکو کرده است.

پیک‌آفتاب: محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر در صفحه توییتر خود نگاشته است که این این دیدار در دوحه پایتخت قطر صورت گرفته و در این نشست درباره وضعیت کنونی افغانستان، وخیم شدن وضعیت اقتصادی و تداوی معتادان بحث و تبادل نظر صورت گرفته است.

به گفته نعیم، ملا برادر از کمک‌های این سازمان قدردانی کرده و از آنها خواسته تا کمک‌هایشان را در عرصه‌های گوناگون افزایش دهند.

این در حالی است که به تازگی سازمان جهانی غذا (WFP) هشدار داده است، در صورتی که اقدام فوری غذایی صورت نگیرد، میلیون‌ها شهروند افغانستان در زمستان پیشِ‌رو با گرسنگی شدید روبرو خواهند شد. این سازمان می‌گوید: بیش از نیمی از مردم افغانستان امنیت غذایی ندارند و حدود ۳.۲ میلیون کودک زیر پنج سال به سوء‌تغذیه شدید دچار هستند.

دیوید بیسلی، مدیر اجرایی سازمان جهانی غذا گفته است: «افغانستان اکنون، یکی از کشورهایی است که با بدترین بحران بشری روبرو می‌باشد، ما در حال شمارش معکوس برای رخ دادن یک فاجعه هستیم.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x