صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

فیفا: از کشورهای جهان می‌خواهیم تا به شهروندان بیشتر افغانستان پناهنده‌گی بدهند

فیفا امروز شنبه، اول عقرب، گفته است که از کشورهای آلبانیا و قطر برای تخلیه و ارائه سرپناه به بیش از ۱۵۰ بازیکن افغان و خانواده‌های آنان قدردانی کرده است.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) از کشورهای آلبانیا و قطر برای تخلیه ورزشکاران افغان قدردانی کرده و از دیگر کشورها خواسته است که به شهروندان بیشتر افغانستان پناهنده‌گی بدهند.

پیک‌آفتاب: فیفا امروز شنبه، اول عقرب، گفته است که از کشورهای آلبانیا و قطر برای تخلیه و ارائه سرپناه به بیش از ۱۵۰ بازیکن افغان و خانواده‌های آنان قدردانی کرده است.

فیفا اعلام کرده است که در دور دوم روند خروج با حمایت قطر، ۵۷ نفر از افراد مرتبط با فوتبال و بسکتبال زنان روز چهارشنبه، 28 میزان، پس از مذاکرات طولانی وارد قطر شده‌اند.

از سویی هم، حدود ۱۰۰ نفر دیگر که اعضای خانواده‌های فوتبالران زن و مرد افغان بودند، از طریق قطر از افغانستان خارج شده‌اند.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) افزوده است:  «ما از امیر قطر، اعلی‌حضرت شیخ تمیم بن حمد آل ثانی و نخست‌وزیر آلبانیا، ادی راما، به خاطر کمک به ما در این مأموریت بشردوستانه و همه کمک‌های آنها در روند انتقال امن ورزشکاران افغان، صمیمانه تشکر کنیم. این اعضای جامعه فوتبال در شرایط دشواری به سر می‌بردند.»

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x