صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

شایعات متفاوت درباره ی پرنسس کیت میدلتون

پیک آفتاب: طی ساعات گذشته شایعات زیادی در خصوص خانواده سلطنتی در بریتانیا به ویژه درباره پرنسس «کیت میدلتون» به طور گسترده منتشر شده است. این شایعات شامل اخباری درباره  «نیمه برافراشته شدن پرچم‌ها در بریتانیا»، «تغییر رنگ لوگوی حساب‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی بی‌بی‌سی از رنگ قرمز به رنگ سیاه» به عنوان مقدمه‌ای برای نشر اخباری […]

پیک آفتاب: طی ساعات گذشته شایعات زیادی در خصوص خانواده سلطنتی در بریتانیا به ویژه درباره پرنسس «کیت میدلتون» به طور گسترده منتشر شده است.

این شایعات شامل اخباری درباره  «نیمه برافراشته شدن پرچم‌ها در بریتانیا»، «تغییر رنگ لوگوی حساب‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی بی‌بی‌سی از رنگ قرمز به رنگ سیاه» به عنوان مقدمه‌ای برای نشر اخباری قریب الوقوع درباره خانواده سلطنتی از قبیل بیماری یا مرگ «کیت میدلتون» و «خیانت» ادعایی شاهزاده ویلیام به همسرش شده است.
با این حال، مشخص شد که این اخبار، تصاویر و توئیت‌های ادعایی که از طریق رسانه‌های اجتماعی پخش شد، بی‌اساس بوده است و جز شایعه نیستند.

بنا به گزارش‌ها، تصویری که در شبکه‌های اجتماعی از پرچم‌های بریتانیا منتشر شده، مربوط به پرچم سفارت بریتانیا در آنکارا در سال ۲۰۲۲ که پس از مرگ ملکه الیزابت نیمه برافراشته شده بود، است.

شایعه مرگ
در ژانویه گذشته، کاخ سلطنتی اعلام کرد، پرنسس کیت میدلتون تحت عمل جراحی در ناحیه شکم قرار گرفت که برخی آن را عملی دشوار توصیف کردند، اما در عین حال تاکید شد که او به سلامتی از عمل جراحی خارج شد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x