صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

سفر تیم ملی فوتبال امید افغانستان به بحرین لغو شد

AFC: به دلیل شرایط نامطلوب افغانستان و علی‌رغم تلاش‌های رهبری فوتبال کشور در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال زیر 23 سال افغانستان به بحرین برای شرکت در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا، این سفر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو و حضور تیم ملی امید افغانستان در مسابقات مذکور منتفی شد.

فدراسیون فوتبال افغانستان با نشر خبرنامه‌ای از لغو سفر تیم ملی فوتبال امید افغانستان به بحرین برای شرکت در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا خبر می‌دهد.

پیک‌آفتاب: در خبرنامه فدراسیون فوتبال افغانستان که در صفحه فیسبوک این نهاد به نشر رسیده، آمده است که به دلیل شرایط نامطلوب افغانستان و علی‌رغم تلاش‌های رهبری فوتبال کشور در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال زیر 23 سال افغانستان به بحرین برای شرکت در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا، این سفر از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا لغو و حضور تیم ملی امید افغانستان در مسابقات مذکور منتفی شد.

در ادامه این خبرنامه آمده است که به دنبال نبود پرواز به موقع و با توجه به رایزنی‌های رئیس و سکرترجنرال فدراسیون فوتبال با کنفدراسیون فوتبال آسیا، فیفا، وزارت امور خارجه کشور قطر و سایر بخش‌های مربوطه، متاسفانه تیم ملی امید افغانستان از سفر به این مسابقات بازماند.

به نقل از خبرنامه، فدراسیون فوتبال افغانستان با همکاری کمیته ملی المپیک و سفارت محترم کشور قطر در کابل به خاطر انتقال تیم ملی از کابل به دوحه با پروازهای تخلیه نجات نیز هماهنگی و به نتیجه رسیده بود، اما کنفدراسیون فوتبال آسیا مطابق با قوانین برگزاری رقابت‌ها و به دلیل دیر رسیدن تیم ملی به بحرین و در نتیجه از دست رفتن نخستین بازی برابر بحرین که در تاریخ 25 اکتوبر برگزار می‌شد، جواز حضور تیم ملی امید در این رقابت‌ها را صادر نکرد.

این در حالی است که چندی قبل الیاس احمد منوچهر، سرمربی تیم ملی فوتبال امید افغانستان گفته بود که اگر این تیم، در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا اشتراک نکند، فدراسیون فوتبال افغانستان، ۵۰ تا ۶۰ هزار دالر جریمه خواهد شد.

جریمه 50 تا 60 هزار دالری برای تیم ملی فوتبال امید افغانستان در صورت عدم اشتراک در رقابت‌های آسیایی

قابل یادآوری است که تیم ملی فوتبال امید افغانستان، در گروه سوم با تیم‌های عراق، بحرین و مالدیو هم گروه بود.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x