صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

رنویر سینگ به دلیل نشر تصاویر برهنه‌اش مورد بازجویی قرار گرفت

رنویر سینگ، ستاره مشهور سینمای هند روز گذشته 29 اگست، پس از نشر تصاویر برهنه‌اش، از سوی پولیس ممبی به اتهام «ابتذال» بازجویی شد.

رنویر سینگ، ستاره مشهور سینمای هند روز گذشته 29 اگست، پس از نشر تصاویر برهنه‌اش، از سوی پولیس ممبی به اتهام «ابتذال» بازجویی شد.

پیک‌آفتاب: رنویر سینگ (Ranveer Singh Bhavnani)، ستاره مشهور بالیوود که تصاویر برهنه خود را روز 22 جولای در رخ‌نامه فیسبوک‌اش نشر نمود؛ طوری‌که تصاویر برهنه او در مجله «پیپر» در نیویارک نیز به چاپ رسید، جنجال‌هایی را در هند در پی داشت و منجر به درج شکایات متعدد از وی شد.

در همین حال، پولیس شهر ممبی گفته است که رنویر سینگ را به اتهام «فاسد کردن جوانان جامعه» و «شرم‌گین کردن زنان»، برای دو ساعت مورد بازجویی قرار داده و اظهارات او را رسماً ثبت کرده است.

در پیوند به این مسئله، جی‌کمار سوریاوانشی، یک مقام ارشد پولیس ممبی بدون ارایه جزییات در مورد اظهارات سینگ به خبرگزاری فرانسه گفته که پیگیری این قضیه ادامه دارد.

افزون بر موارد مطرح شده؛ ودیکا چاوبی، یک وکیل هندی در یک برنامه تلویزیونی (NDTV) در پیوند به شکایات مرتبط به نشر تصاویر برهنه سینگ گفت: “البته که این یک عمل شنیع است، می‌بینیم که او یک آدم لاابالی است”.

افزون بر رنویر سینگ، شکایات دیگری از عامر خان، ستاره مشهور دیگر بالیوود نیز درج شده است. عامر خان در فیلم PK نیز در یک صحنه برهنه ظاهر شده و شماری از پوسترهای اشتهاری این فیلم که در سال 2014 روی پرده سینما رفت، عکس‌برهنه وی چاپ شده بود.

این در حالی مطرح می‌شود که اوایل سال روان میلادی یک استاد دانشگاه در کلکته هند به خاطر نشر تصاویرش در انستاگرام که در آن لباس شنا به تن داشت، از وظیفه سبک‌دوش شد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x