صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

دیدار نماینده ویژه بریتانیا با معاونان نخست وزیر طالبان

ملا عبدالغنی برادر و مولوی عبدالسلام حنفی، معاونان نخست وزیر طالبان امروز با سایمون گاس، نماینده ویژه‌ی بریتانیا برای افغانستان دیدار کرده‌اند. پیک‌آفتاب: دراین دیدار مقامات طالبان خواهان روابط نیک کشورها از جمله بریتانیا با دولت امارت اسلامی شده‌اند. آنان همچنین از جامعه جهانی خواسته‌اند که سرمایه‌های مسدود شده‌ای افغانستان را آزاد سازند. سایمون گاس […]

ملا عبدالغنی برادر و مولوی عبدالسلام حنفی، معاونان نخست وزیر طالبان امروز با سایمون گاس، نماینده ویژه‌ی بریتانیا برای افغانستان دیدار کرده‌اند.

پیک‌آفتاب: دراین دیدار مقامات طالبان خواهان روابط نیک کشورها از جمله بریتانیا با دولت امارت اسلامی شده‌اند. آنان همچنین از جامعه جهانی خواسته‌اند که سرمایه‌های مسدود شده‌ای افغانستان را آزاد سازند. سایمون گاس نماینده بریتانیا نیز در این دیدار، تعهد سپرده که کمک‌های انسان‌دوستانه کشورش با افغانستان را از طریق سازمان ملل و دیگر سازمان‌های جهانی ادامه می‌دهد. او اما افزوده که آموزش‌عالی دختران و تهدید نشدن کشورها از داخل افغانستان برای کشورش بسیار مهم است. با این همه، نماینده بریتانیا بر ایفای نقش سازنده‌ای کشورش در افغانستان تاکید کرده است.

در همین حال، امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه نیز امروز در سخنانی گفته که به رسمیت شناختن امارت اسلامی تنها در شرایط خاصی امکان پذیر است. او افزوده که امارت اسلامی باید حقوق زنان را رعایت کنند و اجازه فعالیت دیگر گروه‌های تروریستی را درافغانستان ندهند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x