صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

اعتراض بورل: اسرائیل شهرک‌نشینان افراطی را مهار کند

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده اسرائیل در هفت ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته و در عین بسته شدن تمام گذرگاه‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های امدادی، این منطقه را به یک خرابه تبدیل کرده است. اسرائیل به بهانه نابودی حماس قصد دارد تا به شهر مرزی رفح، جایی […]

پیک آفتاب: براساس گزارش های بدست آمده اسرائیل در هفت ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته و در عین بسته شدن تمام گذرگاه‌ها و جلوگیری از ورود کمک‌های امدادی، این منطقه را به یک خرابه تبدیل کرده است.

اسرائیل به بهانه نابودی حماس قصد دارد تا به شهر مرزی رفح، جایی که بیش از یک میلیون فلسطینی پناه گرفته‌اند، حمله کند. این مساله سازمان بین‌الملل را نگران ساخته است و به اسرائیل هشدار داده‌ا است که چنین اقدامی بحران انسانی در نوار غزه را وخیم‌تر می‌کند.

شورای امنیت سازمان ملل متحد ماه پیش قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه برای انتقال فوری کمک‌های بشردوستانه تصویب کرد؛ اما اسرائیل با حمایت ویژه ی ایالت متحده این قطعنامه را نادیده گرفته است و به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۷ هزار نفر دیگر در حملات اسرائیل به باریکه غزه مجروح شده‌اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x