صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

خامنه‌ای: غرب و امریکا مقصر اصلی بحران اوکراین هستند

علی خامنه‌ای، رهبر ایران در اظهاراتی گفت که غرب و امریکا مقصر اصلی بحران اوکراین است. او گفت که دولت اوکراین «دست‌ نشانده» امریکا است و مردم اوکراین، دولت کی‌ف را قبول ندارند.

علی خامنه‌ای، رهبر ایران در اظهاراتی گفت که غرب و امریکا مقصر اصلی بحران اوکراین است. او گفت که دولت اوکراین «دست‌ نشانده» امریکا است و مردم اوکراین، دولت کی‌ف را قبول ندارند.

پیک‌آفتاب: علی خامنه‌ای، رهبر ایران امروز سه‌شنبه اول مارچ، با حمله به «انقلاب‌ رنگی» کشورهای اروپای شرقی و آسیای میانه، آن‌را کودتای رنگی کشورهای غربی خواند و امریکا را مقصر اوضاع فعلی اوکراین دانست. او گفت که اوکراین قربانی سیاست امریکا و غرب است.

خامنه‌ای در اظهاراتی ضمن بیان این‌که اوکراین قربانی سیاست‌ کشورهای غربی از جمله امریکا است، مدعی شد که مردم اوکراین دولت این کشور را قبول نداشته و به همین دلیل «در میدان» به مقابله با روسیه نپرداختند.

انقلاب رنگی به مجموعه‌ای از انقلاب‌های خشونت ‌پرهیز اطلاق می‌شود که از اواخر دهه هشتاد میلادی تا اواسط دهه 2000 میلادی در برخی از کشورهای اروپای شرقی و آسیای میانه ادامه داشت.

گروه‌های ضد کمونیستی در شکل‌گیری این انقلاب‌ها، که منجر به سقوط دولت‌های «اقتدارگرا» شد، نقش به سزایی داشتند.

خامنه‌ای در اظهاراتی که از طریق تلویزیون نشر می‌شد، گفت که اوکراین قربانی سیاست امریکا است و امریکا می‌خواهد این بار شهروندان اوکراین را قربانی کند تا به منفعت خود برسد. او مدعی شد، اگر مردم اوکراین حامی دولت خود بودند، «در میدان» به مقابله با روسیه می‌پرداختند.

حمله نظامی روسیه به خاک اوکراین وارد ششمین روز خود شده و مقامات دو طرف از برگزاری قریب‌الوقوع دور دوم گفتگو خبر داده‌اند.

این در حالی است که حمله نظامی روسیه علیه اوکراین وارد ششمین روز خود می‌شود و تصاویر ماهواره‌ای شرکت «ماکسار»، یک کاروان نظامی روسیه به طول بیش از ۳ مایل را نشان می‌دهد که به سمت کی‌ف، پایتخت اوکراین در حال حرکت است.

حرکت کاروان نظامی 3 مایلی روسی به سمت کی‌ف

ترامپ: پوتین باهوش و بی‌نظیر است

خان پاکستان به دیدار دیکتاتور عاقل می‌رود

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x