صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

حبس ابد برای معلم مسلمان به جرم تجاوز جنسی به 13 دختر در اندونزی

هری ویراوان مالک و مدرس یک مدرسه اسلامی شبانه‌روزی در جزیره جاوا در کشور اندونزی، به جرم تجاوز و خشونت جنسی به حبس ابد محکوم شد.

هری ویراوان مالک و مدرس یک مدرسه اسلامی شبانه‌روزی در جزیره جاوا در کشور اندونزی، به جرم تجاوز و خشونت جنسی به حبس ابد محکوم شد.

پیکآفتاب: خبرگزاری فرانسه اعلام کرده که هری ویراوان به 13 دختر بین 11 تا 16 ساله تجاوز کرده است. به نوشته این خبرگزاری، هری ویراوان که صاحب یک مدرسه اسلامی است، با ارائه بورسیه تحصیلی و سایر مشوق‌ها موفق شده بود دانش‌آموزان بسیاری از یک منطقه فقیر را به مدرسه خود جذب کند.

طبق گزارش، هشت نفر از دخترانی که این معلم دینی به آن‌ها تجاوز کرده بود، حامله شده‌اند و ۹ فرزند از این رابطه متجاوزانه به دنیا آمده‌اند. ویراوان زمانی‌که به حبس ابد محکوم گردید، از قاضی درخواست کرده بود به او فرصت داده شود تا فرزندان‌اش را بزرگ کند.

هم‌چنین این قضیه زمانی برملا و مورد توجه قرار گرفت که والدین یکی از قربانیان، بهار سال گذشته متوجه شدند دختر آن‌ها حامله است و آن‌را به پولیس گزارش کردند.

دادستان‌ها برای هر قربانی، 21 هزار دالر به عنوان غرامت درخواست کرده بودند، ولی دادگاه اعلام کرده است که رقم غرامت 6 هزار دالر خواهد بود.

بیش از 25 هزار مدرسه شبانه‌روزی اسلامی در سراسر اندونزی وجود دارد و نزدیک به پنج میلیون دانش‌آموز در خواب‌گاه‌های این مدارس زندگی و تحصیل می‌کنند.

بنابر آمار رسمی، از 18 پرونده آزار جنسی که به کمیسیون ملی حمایت از کودکان در سال گذشته در اندونزی گزارش شده، 14 پرونده مربوط به مدارس دینی بوده است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x