صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

جریمه 50 تا 60 هزار دالری برای تیم ملی فوتبال امید افغانستان در صورت عدم اشتراک در رقابت‌های آسیایی

الیاس احمد منوچهر، سرمربی تیم ملی فوتبال امید افغانستان می‌گوید که اگر این تیم، در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا اشتراک نکند، فدراسیون فوتبال افغانستان، 50 تا 60 هزار دالر جریمه خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید افغانستان می گوید که در صورت عدم اشتراک تیم ملی امید در رقابت های آسیایی، فدراسیون فوتبال کشور حدود 60 هزار دالر جریمه می شوند.

پیک‌آفتاب: الیاس احمد منوچهر، سرمربی تیم ملی فوتبال امید افغانستان می‌گوید که اگر این تیم، در رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا اشتراک نکند، فدراسیون فوتبال افغانستان، 50 تا 60 هزار دالر جریمه خواهد شد.

مربی تیم ملی زیر 23 سال فوتبال کشور می‌گوید که تیم امید افغانستان برای رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا آمادگی ندارد، اما با فرصت کم این تیم آمادگی خود برای این رقابت‌ها را به دست می‌آورد.

تیم ملی فوتبال امید افغانستان، در گروه سوم با تیم‌های عراق، بحرین و مالدیو هم گروه شده است.

در روزهای اخیر تیم زیر 23 سال فوتبال کشور، تمریناتی را در کابل برگزار می‌کند که آمادگی‌شان برای رقابت‌ها را به دست آورند.

بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا، ماه آینده در 11 گروه برگزار می‌شود که تیم‌های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به دور نهایی بازی‌ها صعود می‌کنند.

در دور نهایی بازی‌ها، ازبکستان میزبان هم حضور خواهند داشت و در سال 2022 در تاشکند برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x