صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

بریتانیا: اگر پوتین مسیر خون‌ریزی را انتخاب کند، این مسیر غم‌انگیز خواهد بود

نخست وزیر بریتانیا گفته که اگر رئیس جمهور روسیه مسیر ویرانی را در اوکراین انتخاب کند، بداند که این مسیر غم‌انگیز خواهد بود.

نخست وزیر بریتانیا گفته که اگر رئیس جمهور روسیه مسیر ویرانی را در اوکراین انتخاب کند، بداند که این مسیر غم‌انگیز خواهد بود.

پیک‌آفتاب: بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا که روز سه‌شنبه 25 جنوری، در مجلس عوام این کشور سخن می‌گفت، در مورد وضعیت اوکراین گفت: “اگر رئیس جمهور پوتین مسیر خون‌ریزی و ویرانی در اوکراین را انتخاب کند، باید بداند که این امر هم غم‌انگیز و هم بی‌هوده خواهد بود.

تنش در مرزهای شرقی اوکراین از روز سه‌شنبه 25 جنوری، با اعلام تحریم از سوی جو بایدن، رئیس جمهور امریکا، ابعاد تازه‌ای یافته است. در حالی‌که حدود 100 هزار نیروی ارتش روسیه در مرزهای این کشور با اوکراین مستقر شده‌اند و امریکا و هم‌پیمانان‌اش به ارسال سلاح به این کشور ادامه می‌دهند، کرملین در واکنش به هشدار جدید تحریم‌ها از سوی امریکا چنین تحریمی را بدون آسیب برای شخص رئیس جمهور ولی “مخرب” برای روابط دو کشور دانسته است.

این در حالی است که امانوئل ماکرون، رئیس‌ جمهور فرانسه نیز هشدار داده که هزینه حمله به اوکراین برای روسیه “بسیار سنگین” خواهد بود.

فرانسه: هزینه حمله به اوکراین برای روسیه بسیار سنگین است

رئیس‌ جمهور فرانسه که پس از دیدار با اولاف شولتز، صدراعظم آلمان سخن می‌گفت در عین حال اظهار داشت که روز جمعه با ولادیمیر پوتین، همتای روسی خود گفتگو خواهد کرد. امانوئل ماکرون هم‌چنین تاکید کرد که کشورهای اروپایی در قبال بحران اوکراین “کاملاً متحد” و “هم‌آهنگ” هستند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x