صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

بازداشت یک زن ایتالیایی همراه با دو فرزندش به اتهام قتل شوهرش

یک زن 40 ساله با دو فرزند 15 و 20 ساله‌اش به اتهام کشتن همسرش باضرب چاقو در سالرنو، شهر ساحلی ایتالیا بازداشت شدند. جسد این مرد در یک خریطه پلاستیکی پیدا شده است.

یک زن 40 ساله با دو فرزند 15 و 20 ساله‌اش به اتهام کشتن همسرش باضرب چاقو در سالرنو، شهر ساحلی ایتالیا بازداشت شدند. جسد این مرد در یک خریطه پلاستیکی پیدا شده است.

پیک‌آفتاب: شمار زیادی از رسانه‌های ایتالیا روز گذشته 20 اگست، در مورد یک حادثه دردناک گزارش داده‌اند. مامورین تحقیق آن‌را «وحشت‌ناک و خونین» خوانده‌اند. سه فرد مظنون در این ارتباط روز جمعه در محله کوچک «جیفونی واله پیانا» در شهر سالرنو در جنوب ایتالیا بازداشت شدند.

بر بنیاد معلومات ابتدایی، این زن متهم است که شوهرش را با چاقو به قتل رسانده است. گفته می‌شود که دو فرزند 15 ساله و 20 ساله‌اش، در این قتل دست داشته‌اند.

مامورین تحقیق گفته‌اند که این جرم در پایان ماه جولای، رخ داده بود. همسر مقتول در 30 جولای در پاسگاه پولیس محل «کارابینیری» در «جیفونی واله پیانا»، شوهرش را به عنوان مفقودالاثر گزارش داده بود.

سپس پولیس نسبت به اظهارات زن شک کرده بود و تصاویر ویدئویی دوربین نظارتی در خانه را مورد بررسی قرار داد، اما پولیس گفت که بالای آن ویدئو، تصاویر دیگری گرفته شده بود و به این دلیل کارشناسان تصاویر کهنه را بازسازی کردند.

قسمی که مامورین تحقیق گفته‌اند، آن‌ها در تصاویر دیده‌اند که چگونه مادر با دو فرزندش، مرد نانوا را که روی زمین افتاده بود، در برابر چشمان کودک 11 ساله، با وارد کردن ضربه‌های چاقو کشته‌اند. سپس آن‌ها یک پای مرد را قطع کرده و جسدش را در خریطه پلاستیکی جاسازی کرده و آن‌را بیرون کرده‌اند.

نیروی اطفائیه بالاخره جسد مرد را در یک پرتگاه در نزدیکی کوه‌های محله «جیفونی واله پیانا» یافته‌اند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x