صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

آغاز پنج پروژه بزرگ در کشور

ملا بخت‌الرحمن شرافت، معین وزارت فواید عامه امارت اسلامی گفته است که کار اعمار و بازسازی در سراسر کشور آغاز شده است و این وزارت با توجه به توان مالی و اقتصادی امارت اسلامی روی تطبیق پروژه‌ها کار می‌کند.

معین وزارت فواید عامه امارت اسلامی از آغاز کار پنج پروژه بزرگ در کشور خبر داد.

پیک‌آفتاب: ملا بخت‌الرحمن شرافت، معین وزارت فواید عامه امارت اسلامی گفته است که کار اعمار و بازسازی در سراسر کشور آغاز شده است و این وزارت با توجه به توان مالی و اقتصادی امارت اسلامی روی تطبیق پروژه‌ها کار می‌کند.

گفته می‌شود که پروژه سالنگ‌ها که یکی از پروژه‌های بزرگ این وزارت است، به پایان رسیده است. مقامات وزارت فواید عامه امارت اسلامی می‌گویند که در این پروژه کار ساخت یک سرک به طول 30 کیلومتر در سالنگ شمالی و 25 کیلومتر سرک دیگر در سالنگ جنوبی پایان یافته‌ است.

وزارت فواید عامه همچنین گفته که کار 8 کیلومتر اعمار سرک و یک پُل در کمپنی و پروژه “میلینک” قندهار را با ترکان قلات وصل می‌کند، در حال تکمیل شدن است.

از سویی هم گزارش شده که مسئولان ریاست‌های وزارت فواید عامه در تمام ولایت‌ها کار بازسازی پروژه‌های کوچک را آغاز کرده‌اند.

معین وزارت فواید عامه همچنین از آمادگی کامل این وزارت برای زمستان پیش‌رو اطمینان داده و گفته که ریاست “ نقاط آسیب‌پذیر“ این وزارت تا کنون 80 درصد مناطق آسیب‌پذیر را شناسایی کرده و در حال حاضر این کار در مرحله تدارکات قرار دارد.

به گفته او، بامیان، بدخشان، تخار و غور از جمله ولایت‌های آسیب‌پذیر هستند که در فصل زمستان شاهد برف‌باری‌های سنگین می‌باشند. او گفته که برای حل مشکلات در این ولایات به امکانات، تجهیزات و ماموران کافی نیاز است.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x