صداقت، دقت و شهروند محوری در خبررسانی

آتش‌سوزی در نیویارک جان ۱۹ تن را گرفت

اسوشیتد پرس با نشر گزارشی گفته است که در اثر یک آتش‌سوزی مهیب در یک آپارتمان، در شهر نیویارک 19 نفر به شمول 9 کودک جان باخته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

اسوشیتد پرس با نشر گزارشی گفته است که در اثر یک آتش‌سوزی مهیب در یک آپارتمان، در شهر نیویارک 19 نفر به شمول 9 کودک جان باخته و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند.

پیک‌آفتاب: مقام‌ها در نیویارک گفته‌اند که این آتش‌سوزی یکی از بدترین آتش‌سوزی‌های عصر کنونی است که در این شهر اتفاق افتاده است.

استفن رینگل، مشاور ارشد شهردار شهر نیویارک، این حادثه را به اسوشیتید پرس تایید کرده است. یک مقام دیگر شهر نیویارک که نخواسته نامش فاش شود، مرگ کودکان را در این آتش‌سوزی تایید کرده و گفته است که 9 کودک جان‌های‌شان را از دست داده‌اند.

رینگل به اسوشیتد پرس گفته که بیش از 60 نفر در این آتش‌سوزی زخمی و یا دچاد سوختگی شده‌اند و وضعیت 13 نفر که در شفاخانه بستری شده‌اند، وخیم است. به گفته این مقام شهر نیویارک، بسیاری از قربانیان از استنشاق دود شدیداً آسیب دیده‌اند.

از سوی دیگر، مقام‌های شهرداری شهر نیویارک گفته‌اند که نزدیک به 200 کارمند آتش‌نشانی برای خاموش ساختن این آتش‌سوزی در ساختمان 19 طبقه‌ای اعزام شدند تا آن را مهار کنند.

دانیل نیگرو، کمشنر اداره آتش‌نشانی نیویارک گفته است که کارمندان آتش‌نشانی در هر طبقه قربانیانی را از ساختمان بیرون آوردند که با مشکل تنفسی مواجه بودند و یا هم دچار سکته قلبی شده بودند. نیگرو در این مورد تصریح کرد: “این آتش‌سوزی در شهر ما بی‌سابقه بود. ما انتظار تلفات زیادی را داریم”.

این مقام آتش‌نشانی وضاحت داده که آتش‌سوزی در طبقه دوم و سوم رخ داده و به دلیلی که دروازه‌های اپارتمان‌ها باز بود، دود آتش‌سوزی به سرعت به طبقه‌های بالایی این ساختمان سرایت کرد و به باشندگان آسیب رسانده است.

اسوشیتدپرس می‌گوید که تا کنون دلیلی اصلی این آتش‌سوزی به صورت دقیق مشخص نشده ولی تحقیقات در مورد یافتن علت‌ها آغاز شده است.

این آتش‌سوزی در شهر نیوریاک در حالی اتفاق می‌افتد که فقط چند روز پیش از آن، روز چهارشنبه 5 جنوری، در اثر آتش‌سوزی دیگر در یک ساختمان سه طبقه‌ای واقع در شهر فلادلفیا ایالت پنسیلوانیای امریکا، کم‌ازکم 13 نفر به شمول هشت کودک جان باختند.

             
     

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تماس با ما: contactus@paikaftab.com
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x